Eserciza di forza in casa

Ci hè a furmazione di pisu, adattatu per a casa. Sò destinati à corrigie i figura è di travaglià e prublemi principali di prublemi. Aumente u voluminu musculu cù stu furmazione, probabbilmente micca, ùn viaghja micca, perchè questu un esercitu seriu.

Eserciza di forza in casa

Prima di esse realizatu un cumplicamentu di casa, duverà necessàriche calore per fà u tonu muscular è per rinfurzà u risicu di ferita. Piglianu parechji articuli populari per a furmazione di casa.

  1. Planck . Esercitu di forza forza, chì dà una carica nantu à diversi musculi. Pòtanu sè stessu nantu à u pavone, cuncintendu à i coddi è i calzini. U corpu devia esse diretta è tensa. Hè ricumandemu per mantene sta pusizione per un minutu per trè approcci. Stu putere in forza cù u so stessu pisu pò esse cumplessu, per esempiu, per stende un vrazzu in prossimu o sguassate u so maghju.
  2. Ponte Gluteal . Pòtate tù stessu in u pianu è tira i vostri pedi à i vostri pedi, chì vogliu i vostri ghjinochji. À l'exhalazione, rinfriscà e nucali sopra u so corpu è cosce formate una linea uniforme. Per un pezzu, mantene, è tandu, strapate i tacchi, rising even higher, keeping the body flat. Per fà cresce a pezzu di stu esercitu di forza per a donna in casa, pudete piglià una frittella è mette nantu à a stampa.
  3. Squats cu pescanti . Per piglià a pusizione di partenza in questu esercitu, duvete putevi i pede in una larghezza identitariu di e spalle. In manu, tenite sempre pescanti. Dopu un suspiru, avete bisognu di praticarlietti voltu à e nucali sò paralleli à u pianu. À l'exhalazione, torna, pianu lentamente. Hè impurtante micca di trasfurmà i pede è in ogni casu ùn ne ùn lascià. Vale a pena rimpiazzà chì, se fallenu sottu u parallelu, a carri in i buttiglii aumenta.
  4. Divorcio di e mani cù pescu . Stu putere in putenza in casa per e donne facia una bona carica nantu à i musculi di u spinu. Acepta stu pusizzioni: i peri à u livellu di a pelvis sò intrecciate ligeramente in i ghjinochje. Fate nantu à l'intruduce, aghjunghjenu i omopuli è mantene a vostra volta. Puderanu in u stomacu, e mani cù pescuve si deve tene mentri versu i coddi, è e tenite in fronte di voi. Aumèndete i vostri braccia à i lati, è apuntalja i vostri còmoli.