Balmain Shoes

U calzatu di Balmain, cum'è 70 anni fa, hè assuciatu à parechje persone cun tradizioni di a maiò alta qualità, à u lussu in materieali è mudelli. Hè per quessa chì i piu di sti brandi hanu assai fanfici trà l'astri di u cinema è l'industria di musica.

Storia di a marca

A balma di Balmain hè stata fundata da Pierre Balman in u 1945, quella hè immediata dopu a liberazione di Francia da l'occupazione è a fini di a Siconda Guerra Munniali. Prima di a guerra, Pierre avia avutu a basa di l'architettura in l'Acadèmia di Fine Arts di Parigi, è hà travagliatu ancu com'è apprentice in l'studiu di Robert Pige è Lucien Lelong. Era l'ultima Couture chì hà amparatu e tecniche di travaglià cù materiali luxurii: lace, bèzii di vetri, bè chì eranu appiicati successivamente in i so mudelli. Videndu a fatigue di l'abbitanti di Francia da i viulenti di a guerra, Pierre Balman basa in lu lussu è pretentiousità di i so vistimenti è di i scarpi, chì s'hè fattu solu un passu di l'aire frescu in u mondu di a moda. Hè quellu chì, pè a prima volta, prupone un stile di vestite cù una fabulosa falda è un corpu stretchutu cù una cintura accentuata. Allora Christian Dior hà riisciutu aduprà stu idee, è avà capisci questu quì u stilu novu .

Ora a marca di Balmain hè pussidia di Lauren Mercier, è u direttore creativa hè Christoph Dekarnen. Ancu s'ellu hè oghji u disignu pò esse tracciata à u desideriu di mudelli di cunvenzione, ma i motivi originali di u lussu è di pompa hè ancu chjaramente visibili. Sam Decarnen argumente chì i marini di u vestitu è ​​a pedicure sò creati per donna di daring.

Balmain Paris Shoes

Sottu cù u nomu di Balmain Paris un pruduttu variatu di diversi calzarii di e donne hè pruduciutu. E so funziunalità distintiva sò a chiarità di e linii, cunghjunghje cù u coltu di u rughjonu è l'accentu, invece di u desideriu di enfatizà a bellezza è a gràzia di a femina. Sti carattati sò noti ancu in mudelli sporti. Cusì, i scarpi è i scarpi Balmain anu una bella ricunniscenza di stingiali, sò fatti di materiali di brillanti, culuranu leopardo, ricuminciannu cù detallsi cuntrastanti è inserzioni di metalli. E stizzi di Balmain sò una cumminazzioni di classichi cun u desideriu di sprizza è brilliance. A attenzione particulare hè pagatu à u disignu di u piuvale, pò piglià a forma più stante. U calzettu per questa marca hà da decorate i gambi di qualsiasi fashionista. E colti di calzature di Balmain sò aghjurnati ogni staghjoni, perchè sempre pudete truvà un paru di coghju chì fate cù l'evoluzione di moda.