Katavi National Park


In u ovest, u caldo in Tanzania , in u territoriu Rukva, hè a terza più grandi riserva , furmata in u 1974. U Parque Nazi Katavi hè 4.471 km² di natura virgine, circa cinquanta sfarenti spezie di mammi è più di duie centu spezie d'arburi. Quì pudete stà sola cù una natura salvatica africana, sintendu tutti i diliziu di i safari , caminetti è ghjustu diventanu in una tarra inutilità da l'omu. A strada, u megliu tempu per safari hè quì - da maghju à uttrovi è da dicembalu à ferraghju. Da marzu à maghju quì hè l'epica di ghjuchjardu, è parechji strade sò simplificatu solu, perchè ùn hè micca cunsigliatu per visità Katavi durante u tempu "wet".

U nomu di u parcu hè duvuta à a legenda, populari cun a tribù africana Bend, chì parle di u spiritu di u battellu di u cacciatore Katavi, chì presunente locu in un tamarind tree (data indiana). U situ crede chì, si dà un rigalu per u so fundamentu, l'arbre vi ringraziarà è ti benedisciarà nantu à una caza di successu.

Flora

U mondu di vegetazione di Katavi ùn hè micca menu diversu è riccu chì u mondu animali. Hè chjesa di bundenze densi mixchi, paludi e laghi stagichi. A parti nordica di u parcu hè copertazione cù tutti i meli di verdura, è a parti miridiunali cù pappadelli fringed interiore chì si stendinu à u Chala Lake è u fiumu Katum.

In total ci sò 226 spezie d'arbuli in u parcu, chì si trovanu, per a maiò parte, nantu à i coline di termite. Assai arbres sò strogghi. A vegetazione erbaceva hè rapprisintata da pre-tartara o miombo. Da l'endemichi quì, in u Katavi, Cresia faidherbia albida, chì hè, l'acacia bianca, di a famiglia mimosa.

Fauna

L'orgogliu principali di Katavi in Tanzania , forsi, sò i cocoderni lucali è i hippi. In modu, in quantu à u numeru di l'ultimi, a riserva aghja u terzu postu in l'arena di u mondu. Una accumulation grandi di sti creatura in queste locu hè da a causa di cundizioni naturali ideali. Inoltre u parcu hè famoso per i più grandi di i bandi di u bistiame di u buffalo è di un impurtante nùmeru di predaturi. In generale, a fauna di a riserva hè assai ricca. Quen hè solu quì ùn ùn scuntrà: una zebra, un antilope è una hyena insidiosa ... E quantu hè vale per vede l'elefanti è e giraffe chì hà amatu da a zitella in u so habitat!

In altu, ci sò quarantena cinquanta spezii di mammiferi in u Katavi Park in Tanzania , di quali ci sò parechje pupulazioni significati di quartieri, impala, ostuni, cani salvatichi è altre animali chjamati prima. Per a selezzione naturale, i grani di u parcu - leoni, cheetah inteligente è leopardi veloce - sò rispunsabili. Micchetti gràzii cumplementarii u sapori Afaricu puru di a riserva Katavi, è, abituati à i visitadori, sò assai amici cù i invitati. L'arburu d'arburu sò una parte invariabili di u parcu. Ci sò più di 400 spezie, perchè puderebbenu scuntate qualsiasi pezzi interessanti in ogni uperazione: ovenu in e rami di palma, è, à volte, ancu trà acacia o flotta di pelici.

Infurmazione utente

Scuprite à Catavi Park in Tanzania da charter da Arusha o Dar es Salaam . Sì per qualchi mutivu ùn vulete micca aduprà u pianu, à vittura in caru o un autobus. Da Mbeya à Katavi, circa 550 km, perchè avete da passà u viaghju tuttu u ghjornu. Kigoma pò cunsigliu un pocu prima, perchè sta cità si trova 390 km da u vostru destinazione.

Puderete in un campu internu o una casa di vacanze in un cielu. In 40 chilometri da u parcu, in a cità di Mpanda, ci sò hotel induve puderanu cunfortu più cunsulazione chì in u campu.