Museu di Marrakech


Marrakech hè una di e cità cchiù vecchi in Marocco , quandu a so capitale. È a maiò parte di i posti lucali sò cun qualchi cunnessione cù a storia di Marrakech. I più populari di i turisti sò a Kutubiya Mosque , Saadit Tombs , Menara Gardens , El-Badi Palace , etc. Ma se vulete veramente capisce stu paese, ghjudicheghja in l'ambienti, piglià u tempu per caminari in u Museu di Marrakech.

L'attrazioni hè situata in u centru di a cità vechja, in a custruzzione di u palazzu di Dar Denebhi, chì hè un palazzu tradiziunale in u stile di andalucia. Fora, hè decoratu cù una sola carvevana purtata à un spazioso patio con tres piscuzzi, una funtana è piazze per u sughjettu. Ma l'internu di u palazzu è assai pocu cumuni. U pianu, muri è colonnes di l'atrium cintrali sò imbrati cù u mosaicu maroccu ("zelij"). Dui alti laterali di u bastimentu partenu per i costi, induve e persone di u museu sò situati. Attrae l'attinzioni di un grandu candela metale in l'atrium.

Chì vedi in u Museu di Marrakech?

U museu duie exhibiti permanenti. Muestras di l'arti muderni sò in una upine di u palazzu. Eccu avete vede l'opari d'artisti orientali, originali di gravure di temi Maroccu è assai più. A manifestazione hè spessu apposta da novi opere d'arti. In più, ci sò esibitu tematichi di articuli di maestri di Marrakech - sculturi, artisti è i fotògrafi, è cuncerti, notte creativas e lectures si tenenu in u patio centrale (patio).

U sicondu esposizione ci duri una attenzioni particulari - antichità. Trà i valori più preziosi hè u Koran da Cina, annantu à u XIIesimu seculu, un specimenu raru di u Libro di preghju di Sufi (u XIX sèculu), munichini maroccanu di parechji volte, chì accuminzanu cù l'era Idrisid (IX seculu). Trà l'antichi di u museu pò vede ancu porte Berber, vestiti Tibetini, pezzi di mobili, decorazioni è ceramica fatti in i seculi XVII-XVIII è assai più. Visitar u museu abbandunna una impressione dolce è vi permette per avè acquistatu megliu cù a storia è a cultura di Maroccu. Serà interessante per l'adulti è i zitelli, cum'è una alternativa à a ricerca tradiziunale da a piscina. À u listessu tempu, assai viaghji in ghjustizia a scarcessioni di l'exposizione (in paragunate, per esempiu, cù i musei europei), è assai più preziosi a bellezza architetturale di l'edificu.

À u museu ci hè un cafè di cucina naziunale , induve puderete tastà un cafè diliziosu o una tea mint, per tastà a dolcezza lucali - un bagel cù un raffinamentu da u mazzulatu.

Cume accade à u Museu di Marrakech?

U museu si trova in u cori di l'antica cità di Marrakech - Medina, chì hè assai còmicu. Pudete cumminà visitare u museu cù visita turistica. Pudete ghjunghje u centru in taxi, in autobus (fate l'Elba) o à pede.