Mauritius - attravers

L'isula di Mauritius hè un picculu paese, chì ogni annu hè diventatu più chè cum'è un locu per rilassate. Anu andà finu à impresa à a mattina bianca in i costi di l'Uceanu Indianu, ma per parechji turisti - questu hè u locu per ottene u massimu di emozioni da scalpà è sopra à l'acqua. Inoltre, in l'isula di Mauritius, assai attrazzii naturali, stòrici è altri attrazzii, chì in ogni casu diversificà u vostru spassighjate di mare.

I terri di Sharamel - piantaggie di sorta

Unu di i più impurtanti è insulatorii di Mauritius sò i terri di Sharamel . Questu hè un fenomenu geològicu pocu chjaru è stranicu, manifestatu in i dunes di u sudu-ovest di l'isula in l'area di u paese omonima. I paisaghji incantevuli sò creati naturale: in u prucessu di l'erosione, i rocci volcanichi fridhe à temi diffirenti è formanu dunes strambi cilesti. Ùn ci hè nisun locu postu altru in u mondu.

Nè u ventu nè a pioggia ùn cambia micca i patroni di culore è ùn mischjia micca i lenzii chjarii di i culori, ma di elle sò sette: rosso, amaranu, marroni, verde, blu, viole è viole. Stu locu hè spessu chjamatu u Parc di i Sete culori. U più tempu bella di l'admirazione hè sunrise o postu, quandu ogni tipu d'ombra scorri à i cori brillanti di a terra. L'attaccu è cammina nantu à a terra culurita hè strettamenti pruibita, u so territoriu hè tutta, è à longu u perimiteru sò assai stati d'infurmazioni rivoluziati di ricuperà.

Tentannu u chjosu è pigliate a chjappie cun voi hè ancu pruibitu, ma pudete cumprà un fasciu chjuchju cù colore surde in souvenir shops. Curiosamente, even after shaking, the sand still settles with clear boundaries of colors.

I geologi di assai paesi ùn anu micca solu u fenomenu di queste terri, è se u culore hè determinatu da l'altu cuntenutu di certi elementi, a quistione di perchè e aranciu ùn si miseranu micca in l'altri abbitate oghje.

U Jardin Botanicu Pamplemus

Hè impussibile di restà in Mauritius è micca di visità u terzu giardinu botanicu più anticu di u mondu - Pamplemus . Inesanzu, sò stati ghjusti, cum'è ordinariu, l'hortalizie chì sò stati dispuniti direttamente à a table di u guvernatore.

A storia di u giardinu accadarà in u 1770, quandu u putere Francescu Petru Guelfu, un botanicu per l'educazione, era un intendante di Mauritius, decide di cullà in un locu tutti i piante picciotti di l'isula. L'arbureti muderni sò ancu fragrances: tè e camphor cinese, noce moscata, cinami, crava, magnolia è hibiscus saturate l'aria cù sapori unichi.

I seguici di u quartermasteru cuntinuonu u so travagliu, sviluppendu significativamente a flora di u giardinu cù l'alfalfa è l'araucaria di loureul è u paniu. L'ingressu à u giardinu accumenza cù boni rampiani falsificati cù colonnelli è braccieti, chì à turnà aghjà un leone coronatu è unicornu.

U Giudiziu Botanicu Pamplemus hè spargugliatu in una area di 25 ettari, oghje chì creci da 500 spezie vegetale, chì 80 spezie sò palme d'arme. A più interessanti di elli - fan, cabbage, "elefante" è una buttiglia di palma. Hè interessante chì ci hè una palma di palme chì ciurenu per a vita sola sola in 40-60 anni, devastanti devastate sei metri à una grande inflorescenza di millioni di picculi fiori. Tali fiuritura hè assai drenatu i palme d'arbres, è quarchi murite.

U parcu hè ancu riccu in i vegetali aquatic: liri, liiggi è lotus. Unu di l'attrazioni di u giardinu hè u liqueur d'acqua "Amazon Victoria". Hè e foglie assai forti è enormi, chì crescenu à 2 metri di diàmitru è ponu pesa à 50 kg.

In u 1988, u parcu hè chjamatu after Sir Sivusagur Ramgoolam.

La Nature Vanilla Nature Reserve

Forsi u megliu postu nantu à a costa sur di Mauritius chì chjamemu visità ogni turista hè a riserva La Vanilla . Hè stata stabilita in 1985 per riproducesi i crocodile di Madagascar, ma eventualmente hà turnatu in un veru zoo.

In più di dui mila cocoti di culori, l'attrazione principali di a riserva sò i torti di giganti. Amparate per dumandà à a riserva, ponu pezziati o ancu sitate nantu à una cunchiglia per una bona photo. Ma eccumi caimani viventi, iguanas, monos, pisticci, gecchiani, urugui è stanzuli di Madagascar, angi è cat tiburoni, ancu di questu ordenu di 20 mil insecto è di fiorinu di tutte u mondu.

U park hè abbitatu micca solu per l'adulti, ma ancu da i so zitelli. U territoriu di a riserva di La Vanilla hè imbruttata cù alivetu di bambù giant, d'arbres di banana è di palme. Per i zitelli, ci hè un spaziu ghjucatu specialu, chì anche aghju da tanti tortelli giant. U risturante localu hà un menu separatu di carne di crocodile, chì hè rarissima per pruvà à l'altru.

U Lavu Gran Basan

A parti sud-isulanu di l'isula hà adornatu da u Lavu Gran Bagen (Ganga Talao) , si trova in un boscu in a muntagna à una altitudine di 550 metri sopra u nivellu di u mari. Per i Hindus, questu hè un lagu sacru: sicondu a legenda, quandu u diu Shiva è a so moglia Parvati strolled along di i boni piazze di u pianeta, caminava à queste locu è cacciau accidinente un pochi giganti di u fiumu sacru fiume Ganges in u cràteru di u vulcano. Allora lu lagu sacru era furmatu.

A spiaggia di u lavu hè impannuta cù i tempii è i posti sacrificatori. A proximità di a spiaggia di u lavu hè a statua più altu di Shiva in l'isula - 33 metri. A proximità di a muntagna hè u tempiu di u diu Hanuman, cun ellu una vista pittoresca di Mauritius, quandu u lavu s'allarga da a nebbia.

In u farraghju à u marzu, a Scola Annuali di Shiva-Maha Shivatarti si face à quandu più di a mità di a populazione sana di l'isula andate à peda à u locu santu per preghere è reverenza di Shiva. À questu tempu, i believers sò assai vistimenti, fruttu è fiori, canti canta.

Volcano Trou-o-Surfs

U Lavu Gran Basan ùn hè micca u solu latu di Cràter in Mauritius. Mauritius hè in a zona di u muvimentu tettonicu. Ci era ancu assai vulcani, a maiò parte di quelli sò longu murtu. A Vicinanze a cità di Kurepipe hè u vulcano estincu di Trou-o-Surfs - questu hè un locu assai bonu, coperto cù una tapita fissa di legnu. U cràter d'un vulcano cù un diametru di 200 metri è una prufundità di 85 metri, hà ancu formatu un bonu bellu naturali.

Kasela Park

In Mauritius, vicinu à u Monte Rampar nantu à a costa oveste, hè un spaziu privatu è sicuru - Kasela Park . Hè abitata da l'animali exotichi, circa 140 spezie, è circa 2500 mila spezie d'aus. A dicurazioni di u famusu parcu hè una culomba rosa, chì vive sola in l'isula di Mauritius, hè cunsideratu un parenti distanti di l'extinct bird dodo. À a fine di u XXu seculu, a bellezza rosa hè stata a vaddi di l'extinzione, oghje l'spezia hè cunsiderata salvata: grazzi à l'sforzi di u bastimentu di u parcu, l'spezia hè stata addivata à 250 pirsuni di sti belli paesi.

In più di l'uceanu, i leoni, i leopardi è i ghjetti cheetahs, lemuri è parechji monos, gazelles è zebras, tortoises gianti è assai altri animali viaghjanu in u parcu. In u territoriu di u casale di a riserva Kasela passa com'è i percorsi camminati, è in e macchioni cum'è "Safari". I turisti ani dati l'uppurtunità di patati sottu a tutela di l'impiegati di u parcu di i getaèni è di i leoni.

In u territoriu di u Park Kasela ci sò parechje embiu di u mari, induve parechji tipi di pesci sò intornati. I visitori sò permessi di pisci nantu à u corpu. Cum'è un estremu, vi offre à cavalche nantu à quad moto, camminate in a muntagna o cammendu un ponte di corda.