Amy Schumer pruvò à l'imaghjini di a moderna Marilyn Monroe

A figura di Amy Schumer hè luntanu da l'ideale, ma e forme curvy ùn impediscenu micca di capturà i televidenti da u palcuscenicu, pantaloni blu è pagine brillanti. U novu travagliu di l'attrice di 34 anni di a tappa di a Fiera di Vanità ùn lasciarà micca indiferente nè i so averebbe nè critichi.

Ragni di scacchi

Nant'à i prestu prestu prestu un novu libru di Vanity Fair, a so heroina era stella cù volumi micca standard, chì ùn hè micca cunzidiratu una donna di plus-size, - Amy Schumer.

Blond bellezza è Annie Leibovitz, chì hè stata l'autora di a sesión di foto, decide di utilizà l'idea di a pin-up. Moda per cartelleria chì rresponde una bedda donna medievale chì sò preso in u muru, origine in i 40 anni.

Amy, vistutu di un corseto rosso, hà pruvatu à esse seducente è, ghjudicamentu di l'entusiatimi cummenti di l'utilizatori è l'opinione di a stampa, hà sughjutu à esse una bella ragazza cù retro-postal. Ella ricorda à parechji di u lighjindariu Marilyn Monroe. Sta cumpagnia era assai inspirata da Schumer.

Leghje ancu

Uni pochi di ritratti è un sensu di umuri

Videndu i risultati di u photoset, l'attrice ùn hà micca apprezzatu da apprezzate oghje, i ritratti ùn avè micca causa Amy ghjera. L'attrìzia hà decisu di tocca à l'altru è publicava in Instagram una snapshot di l'heroina di a nova tempesta di i "Games of Thrones" di Melisandra. A signatura sottu a stampa di una vera donna naked dice: "Sò nantu à a porta di Vanity Fair". I Fallovers hà cascatu incù quistioni è hà decisu di vede i veri riflessioni, a reazione di i ventilatori hà dispeli dispunia tutti i so dubbji. L'anu chjamatu una donna reale è inimitante, ringraziatu à a furmazione editoriale di a Fiera di Vanità per a so scelta bè.