Angelina Jolie hà fattu un discorsu riguardu à i refugei in u Dipartimentu Statali di i Stati Uniti

U venneri, l'Angelina Jolie hà arrivatu in New York. À questu viaghju ci sò parechje momentu piacevule: a cumunicazione cù u mo fratellu, visitendu musicali è ristoranti, è utili: aieri l'attrìccia visitò u Dipartimentu Statale di u EE.

Jolie rinurgieghja u Refuisce mundiale

15 anni fa, l'Assimbrea Ginirali de l'ONU stabiliscenu u ghjornu di refuggiunì mundiali, chì si celebra u 20 di ghjugnu. In questu ghjornu, ghjè accettatu di ricurdà micca solu i pupuliti internu è refugiati, ma ancu quelli chì l'aiutanu.

In questa occasion, l'estrema di cinema era visitata da u Dipartimentu Statale di u Ustanu, in u so discorsu pruvò à chjave l'attinzioni à stu prublema difficili. Angelina, avennula nantu à tribunale, hà dettu accussì:

"A data, a cumunità mundiale hè affruntata da u fattu chì 65 miliuna di vive in i spustamenti internu o refugiati. Questa hè una figura tristi è ùn pudemu micca cercà a nostra vista. Ci si deve esse capitu chì queste populu ùn avianu nunda di culpa. Sò vittimi di guerri, chì unu unu à l'altru sò disonati in u pianeta. U nostru paisi hannu unitu cù l'altri, per finisce a violenza è questu horrore. Ùn ci vole micca finta di nunda chì hè succorsu è torna a nostra spalle nantu à i piacè. Believe me, anu travagliu e so dificultades chì solu ùn si pò micca mai capu. Avemu bisognu di tuttu ciò chì assicura chì i refugei pò ritruvà à e so casa è e so tarri. Questu hè questu solu solu modu currettu, chì serà u principiu di a pace nantu à a terra.

Tuttu u tempu di a visita à Angelina Jolie in u Dipartimentu statuniale era accumpagnata da John Kerry. Dopu un discorsu di celebrità, u Sicritariu di Statu di u Statu di statu dicia un pocu di parolle:

"Jolie hè a persona à quale tutti sò bisognu à uguali. A so aiuta in valori aiutà à migghiara di mischieux. E a più bella di questu hè chì ùn hè micca una capacea fuga d'una stella, ma a so vocazione per una vita ".

Ghjudicate da l'imaghjini di l'avvenimentu, quali eranu casi immediatamenti pubblicati in Internet, Angelina hè in tuttu. A donna hà dimustratu a figura ideale, cù un vestitu tutale strettu, è a so famiglia restu splende cù gioia.

Leghje ancu

Tuttu hà principiatu cù Cambogia

Prima di a pelicula "Lara Croft - Tomb Raider", l'attrice ùn anu micca pinsatu di fà carità. Solu quandu aghju avutu à Cambogia, induve l'imàgine è stati tagliati, Jolie a penseru seriu di a catastrophica humanitaria in u pianeta. Dopu à a fine di a pelle Angelina hà aplicatu à e Nazioni Uniti per rifuggiati per più infurmazioni è di frivaru di u 2001, andò in Tanzania. Ciò chì l'attrìzia hà vistu, era scandalizatu: a miseria, a malatia, a mancanza di scole, etc. Dopu fattu, Jolie torna visitatu In Cambodia, dopu ci era un campu in refugee in u Pakistan, etc. Videndu com'è una attrìzia interessa à aiutà à quelli in bisognu, l'ONU di l'aostu di u stessu annu dicidi d'avè un ammasciatore di a bonora à l'Office of the High Commissioner for Refugees. In ogni casu, Angelina ùn hà micca pigliatu subbitu sta tìtulu, perchè crede chì a so reputazione ùn hè micca impeccable. Pocu, l'attrìghjina stilla di a cumissioni, avè travagliatu un gran numaru di i paesi poviri è donate milioni di soldi per i bisogni di refugees è immigrati.