Calzature in un falce

A zina hè una croce trà una piaghja è u focu. À u pedicultore, u gruixu di a pianta hè minimu, quasi cum'è di i scarpi coniali cunvinti, ma più vicinu à u calchufu u crescente, creendu un ascensor bellu è à tempu cumu cunfortu. Ancu s'ellu risurgamentu hè altu, l'usu di ste calzature hè assai più faciule ch'è un talianu commenurable. Ghjè per quessa chì e donne moderni di a moda sceglienu u calzariu nantu à a piattaforma è a falce, per ùn tormentallu i so pedi.

A storia di i scarpi di donna per un falamentu

Per a prima volta a sciu apparìu in i 30 di u XX seculu. Appressu - ma nimu hà avutu, è este calzissi còmode hè persu per l'oblitionu à l'anni 70. Allora era cullatu da una nova generazione di mods à quale stu spiunatu chjuche è micca standard per u gustu. E in i piuvince di u 80 in una fossa divinna un prublema universale è, un modu o un altru, hà constantemente in a cullizzioni di designer.

Avvanzi è disadvantages di i scarpi in una falzia

Cosa hè bonu nantu à i scarpi di donna per un falu:

I disgrazia di i scarpi di donna per un falamentu:

Calzi nantu à una scienza alta corsi sò assuciatu cumminatu cù fughje ghjustu è vistimenti legumi. Petti negra nantu à una falza, in ligna cun un sbattighjate strettu nìuru secondu qualchì vestitu. Se vulete, in a staghjunazione fridda cù questa aghjunzione, pudete furnisce ancu un uttellu di l'istante, chì devenu esse supplementatu cù una chjappione, chjappa o un colpu sicuru senza collar.

Piani di e spiaggia di una sbarraie

Ci sò e chjude chì ùn pò micca imaginate senza tacchi. In ogni modu, in l'estiu ùn pò micca curriri nantu à hairpin - per via di u calore u to pettu è sudatu ancu e più veloce. Sandali - nantu à un petit talone, o solu nantu à strada. A salvezza salvezza hè u calzate nantu à una falce. Solu per a stagione primavera-estiu, i diseggiani facenu scarpi è sandali nantu à a cuzza ancu brillanti, più interessanti è pocu cumuni. U vestitore, decoratu in culori bianchi-bianchi, cù inserzioni d'oru o cordone di cordone, perfezioni cù a robba in u stilu marinu. In questa stagione, i scarpi in una cughjera hè una dicurazioni cù una varietà di stampi, appliaggi, inserzioni è mudelli. L'abbundanza sò mudelli cù bèzii interdisciplinari, sequins, ricami è altri elementi decorattivi. A tendenza attuale hè l'imitazioni di a mancanza di una cucezza à u so spensione di fà furieux nel. I più impurtanti sò e gomma, legnu è u corcho. In u piccu di u mudellu in u stilu etnicu, i so cunfronti l'espadrilles. Sò sò di solitu fattu di materiali naturali (suvaru è u cuttimentu) è sò stati ammustrati cù una quantità numerosa di ciluglie chì strappanu in u tulipulu.

Calzature invernali nantu à una falza

Ankle stivali è stivali nantu à a cuzza di u tempu di l'oghje è invernu sò in una grande dumanda, perchè sò dui valenu è eleganti, è ancu menu slipperi. Botta d'argentu nantu à una metà aiutà à quelli chì ùn sò micca troppu sicuru in i so altri. E stivali di cuirie nantu à una falce, cumminata cù un mantellu eccitatu, pantaloni stretchi è una bella bufina creanu una figura sexy.

Scarpe sportivi in ​​una falce

In i tempura ricenti, spessu pò vede nantu à l'osselli di i sapè di e dete sportivi è di sneakers in un falce. Un annu di fà, parechji successi è famosi citadini publicaron such shoes - D & G, Isabel Marant, Marc Jacobs, Chloe, Giuseppe Zanotti. Qualchissia cunzidira issa tendenza à esse strana è apprupriata solu in collezzione di disinucinzièghjani disinfestanti, è qualcunu hè piaciutu cun una decisione straordinariu. In ogni casu, in u stilu casual cù pantaloni stretto, per esempiu, u pelu o jeans-skinny, queste sapori ci sò assai attrattivi è pocu cunvintii.