Supersiteri prima di l'esame

Ancu l'alumniu sò cunsiderate una persona alegre, ma quandu l'appressu di l'esame hè sempri più vicinu è più vicinu, i chjughjati andà à u cantu. Hè spertu chì, in pocu tempu, ùn hè micca sempre pussibule di ripetiri tuttu. E in questa situazione, sarìa moralmenti nicissariu chì i putenzi superiori aiutanu in qualchi modu.

Quandu a storia mostra, a credenze in a superstition prima di l'esame ùn ceuta. È a natura umana hè tali chì ùn esse micca diminuite.

Signs è superstitions prima di l'esame

A superstiposi per un passatu passendu studii ponu esse attribuiti assai leggi, è sottu se daveru i principali.

Dopu chì avete ripetutu u materiale, mette un libru di testu o un astrettu sottu u pilu nantu à u quale dorme. Hè cresce chì u ricordu di ricu tuttu.

Inoltre, certi studienti attaccanu nodi in i so mani "per a furtuna" o cum'è sò ancu chjamati "in memoria".

L'ultima notizia prima di l'esame, evite micca i lavate i vostri capiddi è di rasu, perchè puderebbe patebitu accidintali è cut cut.

Ci hè ancu a crede chì, se mettech una munita in i scarpi, questu quì troppu duverebbe aghjunghje a bona furtuna .

A superstità per l'esame hè u fattu chì un pò micca impostà annantu à questu ghjornu impurtanti di e cose novi. Hè megliu per entra à l'auditu aduprà u primu passu cù u vostru pede. Per piglià più affidate, pigliate un talismanu cun voi.

Prudutti supersiuli

Dicenu chì, si pigliate una lamba di tressu, finu à ancu senza usu, avete da esse furtunatu. In parti, questu hè veru, perchè in u prucessu di compilà stu presbytore vi pò ricordu di u materiale.

Inoltre ci hè una crede chì, quandu un paru di ghjorni prima di l'esame sò spessu prende davanti à l'ochji di u maestru, avarà influene positivamenti u prucessu di a cedimentu. Ci hè ancu un mumentu praticatu, perchè in questa situazione ci hè una chance chì u maestru accurdà, è penserete chì avete assistitu à a so lecture è, in u risultatu, serà provisto cun qualchissimu sensu di cunniscenza.