Figlia di Bruce Lee

Legendary karate master è l'actor Bruce Lee hà lasciatu dopu a morte tràggica ùn solu u memoria di a so persunità. Per un bellu pezzu, a so moglia Linda dà una entrevista nantu à a vita persunale di a stella di a Cina, chì diventò u sughjettu di u so libru per u so maritu. A scena di fama in a famiglia di Lee hà avutu u figliolu di un famosu attore. A data, a pirsunalità di Shannon Lee ùn hè micca menu più famosa chì u so patri era questu.

A figliola di Bruce, Lee Shannon, nasciu in u 1969. Nta a so famiglia, spessu spessu di Hong Kong à i Los Angeles è torni. U cambiamentu permanente di residenza hè direttamente direttamente cù a carriera di Bruce Lee, chì, deve esse nutatu, ùn hè micca successu immediatamente. Shannon era u zitellu più chjucu in a famiglia. Cù u so frateddu maiò Brandon, era assai simpaticu. Dunque, a so morti traggica in 1993 hè una perda perchè per a zitella.

In a zitella è addezia, Shannon for longa ora ùn pudia truvà u so chjamatu in vita. Prima, a zitella dicisse di pruvà à prupietà in vocal skill. Hè stata graduata di una scola vocali in New Orleans. Tuttavia, dui anni dopu, Shannon hà dettu chì u cantu ùn era micca u so formatu. Allora a chjera decide di seguitu à i passi di u so babbu è hà cuminciatu à attu in u filmu. A carriera di Bruce Lee era vita curretta è insatuata. Più o più, Shannon hà pensatu à perpetuà u ricordu di u so babbu. Questu hà u metti à pruduce. L'unica film Shannon Lee era a pittura "La Legend of Bruce Lee".

Chì fai issa figliola di Bruce Lee?

Finu à quì, attu chì Shannon Lee hà da novi pelle cù a so participazione. In più, più nantu à sta strada, ùn andava micca. Dopu à filmà a film nantu à u so babbu, a zitella dicia à dà à a famiglia. À quellu tempu, era già ghjugna cun un avucatu, Jan Kiesler.

Leghje ancu

Dopu da quandu è finu à oghje, Shannon hè stata creazione di a so figliola Ren è hè in parallelu cundottu a Fundazioni Bruce Lee.