Cunmentu caloricu di cacao

Chì associu chì avete cù a parola "cacao"? Personally, aghju una prima ghjuni di ghjuni prima di l'ochji, u sole si prumminti cun felice in a finestra, prima di trè mesi di vacanze, è l'aromu di cacao chì a mo mamma hà sceltu in tutta a casa. Stu arriciu è u gustu sò familiarizati da noi da a zitiddina, è i dolci di dolci è i pasticci sò casi un attribu inalienable di ogni postu di festa. Intantu, u cacao è u choccu anu fattu cunnisciutu àmplitu à i più europei pocu annate. Eppuru chì i primi cungii di cacao sò stati purtati à l'Spagna da i cunquistadori finu à u principiu di u seculu XVI, per un pezzu u tempu d'utilizazione di una coppa preparata da elle era un privilegiu solu da i più altitudini di a società. A distribuzione ubiquitous di u chocolate, cum'è editu, era solu in u XVIII sèculu, è a prima bar di cicculata fu fatta in 1819 da u suviziu nativu François Louis Caye.

U polludu cacau - cuntenutu di caloria

U polludu di cacao hè un pane finamente chjardu di cacao di cacao, quandu abbandunà a mantenza di cacao. Cusì, u polludu di cacao hè, in fattu, un chocolatume fucunu pocu grassu. U grassu in cori mulatte cuntene 54%, è in cacau in pollu - 10-22%. In ogni casu, hè un pruduttu bonu di calori. In u coccu in pezzu cuntene di 298 a 325 calorie per centu gramma di pruduttu. Inoltre, cuntene:

Quantu calori sò in cacao?

Se ci parlamanu di u cuntenutu calanicu di cacao cum'è editu, diventerà di a manera chì hè preparatu, cù l'aghjuntu di zuccheru o crema, naturalmente, u cuntenutu calanicu anu aumentatu, di mediu, da 300 à 400 o più calori.