Charlotte in a padedda

Avemu duvitatu longu u fattu chì i castagni corsi seconde una cosa simplica quandu avete a manu un minimu d'ingredienti è una ricetta provada. Uni pochi di l'ultimi duveremu in quelle materiale, cunsacratu à cunsiglii cum'è di preparà a charlotte in una padedda. Hè valuta quandu ùn ci hè micca un pappu arvillu.

Charlotte in una padedda cù manzili

Hè cunvenutu per avè una pasteleria chjaru prestu à mani, chì ponu esse imberminati per un utilizazione futura, amassingà o utilizandu un pruduttu da i listelli di supermercatu. Tuttu ciò chì hai da fà hè preparà un pumadore simplici di pumu è fucinà un trattatu in una padedda.

Ingredients:

Preparazione

Scaricate e pilone di manzili, cut in fette finti. Spruciule piezzu di zuccherinu è cinnamulus di terra, trasfurmà à fà cada una di e pezzi uniformi coperto cun una piccante mistura, è da cunsiderà. U passu prossimu sarà a preparazione di basa di caramièvule, in cima di a quale riparticamu a pasta. Preheat the frying pan and mix butterled butter with sugar cane on it. Quandu i cristiani di l'ultimi disperse, dissemi u carameddu nantu à a superficia, cogliu a capa di pezza è ripone u manufattu. Aggiunate u charlotte in una padedda cù una seconda lattice di massa, fannu furghje per a salda di l'excedente di u licitu è ​​fate tutte sia in un fornu precuvatu 180 gradi per 1 ora.

Charlotte nantu à una padedda - ricetta

A charlotte di coccia nantu à una padedda hè pussibule è nantu à una basa più famiglia nantu à una prova di biscottu , inveci di pasticci di arena. A causa di u fattu chì u panchju cresce bè, distribuzie u calore è salvereghja, u charlotte torna lush è suave, senza perde a so forma in l'estrazione da u fornu.

Ingredients:

Preparazione

Dopu liberatu u fruttu da u core cù e piante, pizze è tagliate in tagliati finti. Arrughjanu e pezzi di cristalli di zuccaru brùchinu è a cinna à u cani, sprinkle cù u ziddu di l'agrumi (10 ml).

Per preparà a pasta, combina l'ingredienti secche. Chop cottage cheese è a batte cù mel, zucchine di limone è ova. Turn the butter into a cream with sugar in the maximum speed of the mixer. Imberate u furmagliu cun una basa di a farina, aghjunghje una crema d'oliu è vendu tuttu finu à ottene una pasta grossa è homogeneia. Pour a pasta in un pane oiled e tene cù fette di manzili. Charlotte deve esse tuccatu in un forru pre-caliu à 180 ° durante almenu 40 minuti.

Charlotte cù pames nantu à una padedda

A maiò parte anu cessatu di adherirte à e ricette classic è cumincià à fuglià a charlotte, no solu cù manzili, ma ancu cù altre frutti, cum'è pereddi. L'aroma è u gustu di cunghji pereddi ùn hè micca inferituali à a pumma originale, è pudete cuntrollà cù a ricetta seguente.

Ingredients:

Preparazione

A preparazione di questa pastela segue u mudellu urdizzu: prima piglia u zuccherinu è a mantra in a crema, aghjunghje un ovu, ripetite u zuttati è pour a cannella. Scalfitùtu l'oliu crema cun una basa secca in a forma di farina, è amassi a pasta. Scappi a pasta in un pate olcizzatu, avemu a distribuzione i pezzi di pira nantu à a cima. Scrivite una charta pera 40-45 minuti à 180 °.