Ameghjanu i sperma

Stu metudu di spermamentu (ejaculare), cum'è criopreserva, hè diventatu propiu in a cryomedicine. Hè includitu l'addituzione di un mediu speciale à u fluidu seminuu, è più cunghjilazione cù l'utilizazione di vapuri di nitrogenu lìquidu. Pigliate stu modu di prisirvà e cungresi in i più boni, è dite chì i sperma hè adattatu per a diluzione è più almacenamento.

Cumu a criopreserva cresce i probabilitati di a fertilizazione?

Cù fertilizazione naturali, u sicretu di i glànduli sessu maschili hè unificatu in parti cù e cellulite di l'epidermisa, u risultatu, un certu cambiamentu in u pH di u mediu hè chì si trovani, chì porta à a distruzzioni di a tappa di lipoproteini di i sperma, per esempiu. à a so attivazione. À esse in questa cundizione, a vita di e cilesti riduintivi hè severamente limitata, chì ùn escludisci u so usu per u IVF. Hè per quessa s'utiliza u mètudu di criopreserva.

Sta tecnica acchianava significativamente a vita di u sperma è permette:

Quali medici sò usati per salammi seminu?

Per fà facilità, u prucessu di u chjamatu di crushing the ejaculate, necessariu per l'isolamentu di e ciucieri di e générale, pre-dilute l'sperma. U reagenti solu sò usati.

A ora, ghjè accettatu aduprà medichi sintetici per u sughjettu di seminu, quellu chì anu bisognu di cundizioni speciali. Di genere, stu tipu di ambiente cuntene di parechji cumpunenti, in norme, almenu trè. Allora, in a so struttura, hè pussibule di attribuisce u zuccheru, a maiò parte di spessu è sò usati glucose è lactose, citrate di sodiu.

Si parrammu di composti chimichi specifichi chì ponu esse utilizati com media per spermaturà i so espermetti, perchè chjappu pò esse chjamatu Tris-buffer, Trilon B, EDTA, Spermosan PPK.

Sutta chì cundizzioni sò l'ejaculatu guardatu?

A tecnulugia di sparà u sperma ammugghiè esse aderenza à un regime di enfasi privata, è ancu per l'usu di dispusitivi speziale. In questu casu, u spaziu di laburatoriu hà necessariu à esse furnituatu cù dispusitivi chì sterilarà l'aria.

Prima di l'ejaculazione hè colapiunatu, tutte e cundine necessarii per a criopreservazione, in particulari tutti tipi di fiaschi, cilindri graduati, pipettes, filtri di carta sò sterilizzati in un cabinetu especial, a temperatura di 130-150 gradi. Prima di u prucessu di mostru direttu, sò colpi in un termòstàticu speciale, chì mantene una constant temperature di 37 gradi.

Quandu u samitru femminile hè stata rimbionatu, hè coltu in un fiascatu sterile. A temperatura di almacenamiento di u semuvru duverà esse custanti. U prucessu di enfasi hè fatta in 2 stages.

U primu di elli, l'ejaculazione hè stata prima nant'à una stanza fria, in a quali a temperatura hè diventata pocu. In regula, u so valore hè -35 gradi. Dopu questu, si feste a profezia, mette in un fiascatu specialu cù u semitru in nitrogenu lituu. In questu cundimentu, a vita di u sperma di u bastimentu pò assicurà parechji dicennii.

Per utilizà l'ejaculare, criopreservatu cum'è prima, u bastimentu cù a so situazione si trova in acqua calde, induve si sviluppau lentamente di scalu. Dopu fattu quessa, i crioprotensiani chì sò stati eliminati, per ripetuti riprisentazione di u semitru nantu à a centrifugazione. Dopu chì questu, u fluidu seminu stessu hè sustituitu cun un nutriente mediu à u quale l'espermatozoci sò sottumessi.