Igor Chapurin

Ludmila Putina, Kristina Orbakaite, Alla Demidova, Irina Chaschina, Alina Kabaeva son pocu di i celebritati Russi chì prefè da portanu roba di u famosu designer Igor Chapurin. In l'ochji di l'alta società mundiali Igor Chapurin hè a rapprezzamentu d'un novu stilu classic è romanticu di a moda russa. In u so arsenale oghje - "Palla russa", culori è culori in i tradizioni di i tessili venecianesi vanguardi è luxurious russo. Ma u prugettu creativu di u disignu hè grande è multifocalizatu. Chapurin traballa nant'à u disignu di e ghjuvelli è i roba d'indirizzi, u calzature è u mobili, è ancu impegni à u diseniu industriale.

Storia di a Casa di Moda Russa CHAPURIN COUTURE

"A mo famiglia sana, l'atmusfera di l'zitiddina - sti chjappi sò i mutivi naturi per quessa ch'e sò intesu in questa professione", Chapurin spiega l'scelta di a so vita. U babbonu era impegnante in u disignu di colti di u linu, a mamma d'Igor era a capu di a pruduzzioni di a vistura di una di i più grandi fabbriuli. In una famiglia sana, pare chì u destinu di u futuru designer di moda russa era predeterminata ancu prima di u so nàscita.

A storia di a Casa di a Moda Russa, Igor Chapurin, principia assai anni quandu era un artistu ghjovanu è Inconnu, chì hà sappiutu ottenevule à i deci di i giovani disinfestanti in un concorsu in Parigi organizatu da Ninna Ricci. Tuttavia, solu in u 1996, a prima coleta di Chapurin-97 hè apprezzatu da a industria di a moda domestica. Allora in a vita di Igor Chapurin hè vinutu u punteddu chì a princesa Irene Golitsina stessu invitò à disignà u vestitu per a Casa di Moda Italiana Galitzine, induve cumu stele mundiale cum'è Elizabeth Taylor, Sophia Loren è Audrey Hepburn.

Fattu, Chapurin dicisi di creà a so propria casa di moda, ricusandu l'offerta più tentadora in a so vita - per piglià u locu di u designer Galitzine nantu à i so termini. Ùn vulia dà abbandunà u so pianu, è si avvena à a so cima di u Olympus di moda, quandu, in u 1998, a so coleczione Chapurin-99 riceve u Mannequin d'oru (u premiu di l'Associazione Russa di Moda Alta), è a famosa Revista Harper's Bazaar premiata à Chapurin "Style-98" ". In u stessu annu Chapurin riprisentava a moda russa à a bola europea di Parigi.

Chapurin cun a so cullezzione cunquistò l'Allemagne è in Svizzera. Allora, in casa, u Couturier riceve u premiu naziunale "Ovation" è fù invitatu per creà costumi per u performu teatrali "Woe from Wit" di Oleg Menshikov.

Igor Chapurin divintò u primu disignu russu chì presenta a so cullezzione à a pretesta di a Paris Fashion Week 2005. Avà, a marca Chapurin hà pigliatu a bona pusizioni in l'Europa è riceve i più altimati è valutazioni di l'esperti di moda.

A cullizzioni primavera-estiu 2013 da Igor Chapurin

In u corsu à a primavera, Igor Chapurin presenta a so nova cullizzioni à u publicu, a creazione di quale inspirat l'era di l'anni 70 è l'inghjennaghju stile di i hippie. U muttu di a cullezzione era "Color. Prints. Musica. Sentances. Libertà ".

Tutte l'armate di a nova linea represente una maravigliosa combinazione di stile laconiu, u spiritu di libertà creativa è culori brillanti. Hè a liberazione incredibile è a natura.

Per spiegà u spiritu di libertà, u designer usa tedesciuti è siluetti di culu in i so imagine. A maiò parte di i vostri fieri sò fatte di tela ligure è aria, a sita è a gasa trasparenti. I vestiti è tunici sò distinti da e velli volinuusi cù una furcedda. A cullizzioni aghjunghjia ancu e nota di l'omi di l'omi: chjappi serrated cun spedale anch'elli, bragas cu collars sottu a gola.

Attenti particularmente hè pagatu da Chapurin à vestiti di sera, decoratu cù draperi. U designer ancu presenta una ligna di tufi cù pantaloni shortmetri è shorts made di pelli.

Hè in such outfits, sicondu u designer, una zitella sceglie a marca di l'Igor Chapurin, anu detti particularmente amante di libertà è liberata.

"Ogni donna hè bella - bella senza esvenzioni!" - dici u distapratu di moda è l'hà solu l'aiuta per a sperenza skillfully enfatizà a so bellezza è a unicitati.