Dough for Ossesiani

Ossa Ossezziani sò cunnisciuti finu da l'antichità. Sò fatti cù una gran varietà di cumpricazioni. Prima solu, solu a pasta fresca di pani àzimi era usata per a so preparazione, ma di u tempu i so ricetti cambiatu un pozzu. Scupremu per appruntà una pasta pè tosciali ossezziani.

A ricetta di u teste per pastelli ossezziani

Ingredients:

Preparazione

U Kefir hè un prugettu calumentu, è a farina hè tamanta cun sal sanu. Allora pigliamu u levitu in u kefiru, sprudate uni pochi di cucima di farina è surtite a cucchola durante 15 minuti. Dopu quì, sperendu in a farina è amassi a pasta. Cogliu cù una spugna è lasciate durante 1 ora in ogni locu caldu. Accadiau a pasta di tufoni ossezziani nantu à u kefiru apparinatu cù cura è tagliatu in 3 parti, formando bola. Abbandunate u pezzu per altru 30 minuti, è in ssu intantu, preparanu qualchì riople.

Prude di Bezdorozhevoy per pastelli ossezziani

Ingredients:

Preparazione

Siftemu a farina è u sopra à a tavula cun una depressione in u mità. I olii sò mischiati cù l'oliu d'oliva è introdisceranu gradualmenti latte caliu. Dopu à questu, u mischju resultanti hè spesu in a farina è ammazzatu a pasta. Quandu si fate elasticu, formuleghja u ballu, impregnate in una spugna molla è falla duranti a meza ora. À a fine di u tempu, fate a pasta cù un pappu roscante è avè a preparazione di cunfermazione cù qualchì riposu.

Dough for Ossesiani

Ingredients:

Opari:

Per a prova:

Preparazione

In un vittelujuce pruduce a levatrice seca, pozzu un pocu farina, zuccheru è fremenu u latte caldumente. Scumpete tuttu in tuttu è abbandunà a spugna per avvicinà, mette in calore. In un altru pane, fene piegliu a farina, intarissimu kefir à a temperatura di l'ambienti, u latte è aghjunghje a butta fuga. Allora pudemu spese un sbagliatu di salini, avemu a ghjustu l'avonica avvicinata è aghjunghje una pasta plastica, homogeneia chì ùn viaghja micca à i mura di i piatti. Dopu quì, trasfurmassi in un film è lasciate da 2 ore. Sempri perdenu u tempu, preparanu un rimproveru per u piezzu ossezzianu à a vostra discrezione.