Receta classica "Olivier"

Quand'elli dicenu un prugramma umoristica: "Eppuru chì vacanze, sì senza pelvis" Olivier ". Hè tuttu tuttu tristu? A ricetta per una savura diliziosa hè diventata in un settore di verdura fresca cun salchicata è mayonnaise è, soportamente, in un bacinu.

E preparatate una ricetta vera, originale per l'insalata "Olivier". Eppuru, per supòttile, ùn hè micca autentificatu, perchè, cum'è sapete, l'olandesi Olivier hà micca insignate u sicretu di a so ricetta. Hè fermu solu per ad esse quale spezia addivò à a so insalata. Ma ci sò stati raccordji chì avissiru aiutu, almenu, appressu à u gustu di quellu insalata verda, chì i so cuntimpuranti vantanu.

Quandu preparava un "Olivier" classico, ricordate chì:

Salad "Olivier" - una ricetta classic

Ingredients:

Per a salsa:

Preparazione

A maiò parte di tuttu ciò chì deve avè messu cù a preparazione di u grouu, per u usu di filetti in salad. U pani avianu a essiri frijutu in assai oliu per un pocu minuti è coccia in brou ebriatu incù l'aghjunzione di Madeira, u champignoni è l'alivi per una mezzu ora. U grotte d'avanguitu deve esse siparatu solu quand'elli crescate a pianu è diventanu calde. Inutili, u fatta di tisoru si stalla, o ùn ùn si separanu da l'osse. I filettini hà cultivatu cusì must be packed in foil and put in un frettu.

Cù i problemi di lingua di viteddu sarà micca menu, questu, pò esse cuddà in u modu chì ghjè accunciatu per noi. Puderete sguillà a pelosa è lascia nantu à u listessu caldu in quale era cucinatu.

Fans chì curanu i cancers, pò fà questu stessu, ma, com'è una scusa, pudete aduprà u cervice di u cancer.

Tagliate u caviaru cù cazzi di tazzi. Quellu chì ùn cunnosci micca, u caviarna hè una caviar impresa.

U cogni sò puliti è tagliati in tazza. Oghji sò ancu tagghiati in cubi. Da l'accimia, sguassate tutte l'umidità di prima. Tagliate u filet frio di filbert è a lingua in cubbi.

Un sbagliu cumuni hè di cut salad leaves. Scorciarà u vostru Olivier cun amarezza. L'insalata di e casate sò devastati per mani nantu à e pezzi di u tagliu chjamatu.

Dunque, oghje, aghjustate tuttu ciò chì hè statu cututa è robba cun mayonnaise. U maone hè coccu Cumu a siguenti: a gran velocità, accumincia a zuttata l'arghjintinu ghjinutu friquenti, è aghjunghje una gota d'oliu d'oliu, senza firmà. Pudete puru aghjunghje un pezzu di salitu in i vitreghji, questu aiutà u prucessu. In a salsa battiata, aghjunghje a mustarda à u gustu, è uni pochi di acitu. Intunarè, forsi, avè un pocu puddolu, è dolci.

Bonu, ora sapete cumu fà una insalata "Olivier" classica. Per un cambiamentu, "Olivier" cù salmone hè ancu u dirittu à a vita. Ma in generale, ùn hè micca cusì difficiule, hè micca? Sicura chì questa saladetta ùn hè micca un piacè per ogni ghjornu, ma per sapè a so ricetta, è nant'à u occasione ùn hè micca minatu à nimu per l'usà.