Model Iman

Iman Mohammed Abdulmajid hè un famusu supermodeli somali è americani più cunnisciutu à i connettori di modi com Iman.

Biografia Iman

Iman nascìu u 25 di lugliu di u 1955 in a cità di Mogadishu, in Somalia. A zitella criscinu cun i so elli Elias è Faisal è a surella di Nadia, chì, incidentale, hà dinò mudellu.

In u 1975, Iman se graduó da a scola primaria in Mogadissu, induve i maestri soviètici insignate. Oghje in Egittu, a zitella s'hè culleata a scola secundaria, dopu chì a so famiglia si trasfirìu a Kenya. Hè nutate chì Iman Abdulmajid hè una mucha educatu. Parlanu di cinque lingui fluidu: francese, somali, italien, inglesu è àrabbu.

A vita persunale di u modellu supremu di Iman hà assai intensu. Hè stata trè volte casata. Hà dui zitelli nati, u terzu figghiu Iman adoptendu. Hè u figliolu di u so terzu maritu, quale hè casatu cù questu ghjornu, un musicista di roccia da Inghilterra, David Bowie, Duncan Jones.

Mudellu Iman

Beauty principia a so prufissione in u 1975, quandu era vistuta da u pittore americanu Peter Byrd in a so Somalia nativa. Hè quellu chì hà cunvintava di trasfurmà à travaglià in l'America. Iman hà pigliatu solu un paru di mesi per vincintà i cori di i modi in moda di u mondu di u mondu è appareva nantu à e cose di e riviste più famosa. Questu hè issa divas bughjone nantu à i catwalks ùn sanu micca surprised, è in quelli ghjorni a bellezza di a donna bianca hè stata apprezzata solu. Ma esagurazioni, pudemu dì chì Iman rivoluziona u mondu di a moda.

Parametri ideali Iman ùn pudianu micca lascià e ghjente indifferenti. Gran crescente, una bella sfalla di cobre di a pelle, caratteri dilicati, figura grazia è graziace - tuttu chistu facenu a ragazza popolari à l'instant. A zitella cuminciò à prisintà pè magazines popolari. Allora, u primu travagliu hè una sessione di photo di a rivista Vogue. Pocu dopu, Iman cuminciò à piglià e proposti da parechje riviste famosi.

Idda più ricurdata di u piriudu quandu era a fàccia di a casa di Yves-Saint Laurent. In più di Yves-Saint Laurent, u mudellu hà travagliatu cù leggerie di a moda mundiale in Gianni Versace, Calvin Klein, Roy Halston, Issi Miyaki. I imamessioni Iman hà travagliatu famosi famosi Helmut Newton, Richard Avedon, Irving Penn, Annie Leibovitz. In modu, Iman hè assai attivu in natura. In più di impuru in u podju è di sesioni di foto, diventò un attore riescita è hà stella in parechje filmi. In certi ritratti, a zitella sceglie. Dopu chì u mudellu hà partitu u podju, diventò un presentatore riescita. Iman puderia vede in prughjetti di modu com'è "Project Runway", "America's Next Top Model". In questa suprattuttu, hà fattu esse unu di i duttori.

In 1994, a supermodeli fundò a so propria linia di cosmètica, chì era assai populari. Bastamente, i cosmichi sò stati creati per i femine cù u pelle scuru. À a listessa ora, a sucità principia a cooperazione cù "Home Shopping Network", chì pruduce a ropa è l'accessori "Global Chic".

Ancu u fattu chì Iman hà cumpreta longu a carriera di u fotomodelu, celebra u cinquanta anniversariu in una hypostasis famosa. Ella stilla cunghessa per a rivista Italiana Vanity Fair! L'audiutore hà tombagliatu a figura ideale di u mudellu d'aiutu. Iman stessu hè sicuru chì a guaranzia di u successu hè in l'sportiu, un buen humor è regulare visiti à i salone di spa. Inoltre, a billezza ùn hà micca ammucciatu u fattu chì a cirugia plastica hà ancu avutu un rollu significativu in u so apparente idee sempri.

Se parlemu di l'estilu di Iman, perchè ella stessu hà sceltu a tendenza classica in moda. A preferenza maiò hè datu à i diseggiani Alaye Azdzin è Alexander Wong .