Comu coccia boiu?

In modu chì u frustu esistassi, i proporzioni tradiziunale deve esse osservati, a carne devia esse duie volte di l'osse, è l'acqua hè duie volte à a basa di carne è ossa. A ràdica di u pilone juga un rolu impurtante quì, grazia à quessa, e prutezzione inutile chì sianu offritte è risate in u so forma di scuma. Cumu avemu aduprà parechji sicli più impurtanti in e ricette è avete da appruntà à preparà una fritta fritta da a carne.

Preparamu una vacca di vacca è di porcu

Per fà u fruttu trasfurmatu perfettamenti trasparente è ben-frozen, hè necessariu di sceglie u so basa correlati. A carica hè necessariu à nantu à l'ossu, u zanciu hè bonu per ellu, è i pezzi di porch chì anu usatu per u so effettu chjappu ùn sò micca freschi da u fretu, altri o colaggiu chì avemu bisognu di solidificà perderà e so proprietà.

Ingredients:

Preparazione

Preparamu a carne, i peri sò beni mine, se ne necessariu, cù una sponge di ferru (prima hè stata fatta cun vienna di corzo), facemu una incisione longitudinale per l'ossu trà i "diti" è espansione (perchè serà megliu ferisce u collagenu), pour u latte durante 30 minuti per sguassà l'odore displegatu. A carica lavata è spedinu acqua, puru, durante 30 minuti.

Dopu à quessa, a carri hè scumata, i peri sò lavati è cotti. Quandu a scuma risite, l'acqua hè sfulatu, a carni hè lavata, a mo volta è spedinu cù l'acqua di novu in a preghjunata, aghjunghje a meza u sali. Ora languidemu à un focu lento durante uns 3 ore, poi pusemu e legumi sbuchjuli è spezii, salite è cocchi per una ora.

Nuance impurtante, a tapa da quandu a coccia ùn deve esse ligeramente affissata. Allora piglià e legumi è a carne, sguassate l'excrementu grassu cù un napkin, aghjunghjendu l'aglutinà, è chì u caldo ci si trova à 15-20 minuti, per ciò chì tuttu si mette sottu à a tapa chjesa.

Scaricciammo a carne è moltendu cù e nostre mani, mette nantu à u fondu di u pranzu cun un grossu di 2 cm, calce u filtru in un filtru fine è frétela in i moldi à a carri.

A ricetta per cocchi una casata fridda fatta

Questa ricetta per a cuda di vula hè assai bellu, perchè anu tuttu ciò per una holodtsa vera è a basa di solidificà è carne in u dirittu quantu. Questa hè una ricetta accetta chì ùn "ùn pò micca cundutà a billetina".

Ingredients:

Preparazione

A sfida hè lavata è purtava cù l'acqua per 2 ore, poi poveru è fate per cocchi nantu à un focu silenziu in 5 litri d'acqua cù leghje (sanu, ma pulito) è spicule, ùn abbiate micca di sguassà a scuma quandu l'acqua si cumincia a ferra. Quantu cogliu una gelatina di vacanza, cumprendarà a carne. Quandu si cuminci à a so apughjera da l'ossu, hè ura di sguassà di u platu, solu 4-5 ore. Carni e verdura scurai, filtru di caldo è aghjunghjendu agliu u salitu. A carni hè siparata da l'ossu è hà stata dispunibule nantu à a forma, cù i zucca d'ochju. U grassu innevatatu hè colculatu cù una tagale di carta.