Cselosia - crescente da e zene

Ùn ogni urtuggeru urtuggeru risicharà risorse fiurisci da fiori. Prima, tutte e sutilmenti ùn sò micca previsti, è u successu depende da a sperienza è a capacità di sèntirisi u prucessu. Inoltre, questu hè assai un avvenimentu longu è hè impurtante quì da esse stati d'aspittà l'aparenza di i primi rimesse, per rietta di u mumentu di buceo. In una parola, pari invece chì crede un zucchero sanu di fiori da una semente hè un prublema cù un asteriscatu. Questu ora avemu toccu in u prucessu di a simplicità di celescanti per i pianti. In i nostri lochi di sta pianta sò assai luntanu di novità, è à e cundizioni relativamente novi. Assicuratevi di pruvà crisciarà tali arbulu belluvu in u vostru situ, è cumu per fà, avemu da discutiri sussegwentement.

Cumu cultivà un pente di una sumente?

Hè u pattu e pinnate chì sò i dui visitori più frequenti nantu à i nostri siti, è hè ancu metermica. Emu inizià cù a cima. U travagliu cù e piantini principianu da a fini di marzu o di u principiu di aprili. Ci hè una variante di u disembartamentu in a terra aperta allora, ma dopu avemu da aspittari u calore è ùn avemu micca principiatu u travagliu prima.

Ma pudete piglià ciurenza prima! Ùn ci hè micca truccu spiciale cusì: cuntenenti standard è a terra, micca troppu vechji sughjanti è calori à circa 25 ° C. Appretzu in a settima riceve u primu fruttu. In parechji settimani, i pianti sò disposte à pudè. Per ogni piantina, preparamu un pappu di 7 cm di diàmitru. Duranti stu piriodu saranu còdici à una temperatura di circa 17 ° C. Hè impurtante truvà un equilibru trà e sempre spiritu, ma micca inundatu, solu.

Un puntu impurtante in a pianta è cura l'integrità dopu hè a ora curretta di u trasplante. Hè impurtante ùn deverà micca chì a piantina torna chjelu, perchè ancu i frastichi minuri sò fatali per questu. Quandu u tempore hè stallatu è i catinelli di a righjuntu anu passatu, à una distanza di 20 cm di l'altru, a pianta di i nostri pianti. Cumplementu hè impurtante di furnisce duie volte cù un fertilizzante cumplessu per un mesi.

Cultivo di fiori di un pienate petite

Per questa spezie hè preferitu per preparà a terra cun una certa cumuzzioni. Per a simplicità di celeson nantu à e piantini sò dispunibile intruduce parechji parte di loam cù una parte di u fiumu cadu è una rina. U vostru travagliu hè di acquistà u terrenu più bè.

I sembra di e zoni cumincianu à u feranu o d'aprili Tuttu u depende di u clima in a vostra regione. Pigliemu e cotti macchi o vasetti di plastica è fate elli cù sustrato preparatu. Un puntu impurtante: quandu i culturi di sementi, ùn hè micca cusì a temperatura di l'aria chì hè impurtante cum'è u tarrenu stessu - duverà esse caliu. Per u cultivo successore di u cetaceu da e zene, avete da furnisce nantu à 16 ° C.

Quandu i frutte sprottu si furtificà è aghjunghje circa trè centimètri, avemu principiatu à scopre. Dopu, ricurdativi di u chinu caldu. Sta pianta ùn piace i cambiamenti di temperatura. In u prucessu di cultivatu, femu perpetuamente i piantini. È avà parechje caratteristiche o trucchi di pruduce è cura l'integrità di questa spezie. Nun pianciau nisunu pannelli immedatamenti in terra aperta. Prima, i testici sò trasfiriti a un greenhouse oa un balcuni.

Crescenu di cesium paniculate da e zitelli

Questu spezia pò ancu esse cultivatu bè da u mudellu di drosu. Ma certi ghjardineri sustinendu chì e so pusterità solu in u locu ùn hè micca quasi agraria. Per questu, i turfi sò custruiti direttamente nantu à u situ sceltu. È più chì tuttu hè chjubitu cun polietileniu o vetru, catturà e cundizioni di l'internaziunista. In u prucessu di monitorizà u tarritoriu è cuntrullà sempre a moisturizate, ùn vi scurdate di e piantazioni.

Oghje in una settimana o duie cose cun cura tali risorsi favuri. Se necessariu, i pianti sò dilicati, è dopu à i primi foglie veri accumincianu a scappari. Cù stu metudu di crecià u cesu da e simiculi dopu à a ghjàllichi di primavera è l'iniziu di u calore, l'invernu s'aprì e trasplantanu i piantini in i so siti permanenti. Questa opzione hè bona per i regioni caliu.