Sopfete pasticceria

Tutti amu muffin, ma micca ogni amadore risicate di riscallu in cuntattu à una pasta di levadina. Tuttavia, tuttu ùn hè cusì scary. Penevule a manera rigorosa di i prupurzioni è seguità i nostri cunsiglii. U regula principali hè di cumincià una pasta di levitu cù un bon humor! Allora sera di sicuru risurrezzione, è i rotuleti è torti saranu spaziati è sculacciati.

Una ricetta classica per pasta di pastizzaria

Ingredients:

Opari:

Per a prova:

Preparazione

Prima, avemu preparatu a culletta - u principier per a pasta. Siftemu a farina in un tavulinu, fate un fisheghju è intrecciate u levitu, pour u zuccheru, mischjà.

Tip: U legatu prenunciatu pò esse rimbursatu seccu in un ratio 3: 1. Per a nostra ricetta, hè quì 6 ore di cullaburazione senza viaghja. Add to the bowl warm, temperature body, water, stir. Spruce una farina in pienu. Coperate l'aiacchju cù una spugna è si spende in un locu caldu.

Mentre a levarnia hè adattata, ci caliu a mità di u latti. Agghicà oliu à questu è agite finu à ch'ella si funnu. Vulìammu di u focu. Ùn fate micca! Solim, pour vainilla è di zuccaru. Stir until dissolved completely.

Avvene: aghjunghjite tutte e zucchero cù prescriptionus solu s'ellu principia una pasta dolce per dolci dolci. Per fugliale cun un pezzu salitu hè abbastanza 2 coperto. spese di zuccheru.

Oghji abbassanti cù u lattu di u lattu, è aghjunghje sta mezche à u principale. Amegghianu u battiu finu à uniforme, è aghjunghje à u tazzu cù u puditu finitu. Pudintendu introdutore in a farina, amassi una pasta suave è elastica. Ùn ci vole in nisunu casu sia statu "impetu", ùn hè micca necessariu di utilizà tutte a farina, ma quantu "piglià" a pasta. Per ciò chì ùn manca à i vostri mani, fiscanu e to mani è a tavula, nantu à quale si mischjà, cù l'oli vegetale.

Tip: a pasta di levitu di levadura hè unu di i passi più impurtanti in a so preparazione. Per alcuni un uceculu più grande, hè megliu per battellate micca: l'aghjunà è escechendu in forza nantu à a tavula. Repetite 30-50 piace. A pasta si facia più densu è pianta.

Forma una bola da ellu è aghjunghje in un grande tastu, pruttu impastatu cù l'oli vegetale. Dove nantu à a vendita, ancu u grassu cù l'oliu, coperta cù una spugna è pusata in un locu caldu. Assicurendu chì ùn ci hè micca prupunziari, nisunottu briunà e porte è ùn avè micca esicuzzu - ùn "micca scantatu" a pasta.

Quandu a pani cresce in u voluminu trè volte, femu di fàrimi, è scimienu novu. Allora pudete puru cumincià à fà cibi. Ùn vi scurdate di fà di "firmà fermu" per uns 20 minuti, prima di affucà o fritterà.

Instant Pastry Pie

Ingredients:

Preparazione

U zucchero hè dissolutu in u latto quartu è raccumannamu a levadura. In a farina tamiglia, facemu un'appunimentu è valdi l'ughjettu dissolutu. Avemu aspittendu ch'elli cumincianu à "vagabunnu". Aggiuncenu l'uovo chjapputu di u salinu è a mantra. Amminimu a pani finta, "appressu" nantu à a tavula, trasfurmassi in u tazzu è coperchju cù una spugna. Tuttu pudete fà tortu!

Pussenza senza tartufu pi tagliera frittu

Ingredients:

Preparazione

Mittite l'ova di u salinu è u zuccheru, aghjunghjenu a crema agria è fècula. Aghjunghjite in a farina è misure una pasta brutta. Scorcheremu in un film di nutizie è sia per "ghittate" un paru di ora in a fria. Hè assai piacevule per preparà a pasta da a sera, è in a matina, fate tagliu, donut è immediatamenti in un pane!

Cumu fà una pasta pè tufonà in un panificador?

Ingredients:

Preparazione

Melting butter in milk calde, pour à a forma di un furasteru. Aghjunghjite tutti l'ingredienti (ùn ti ne scurdate di cernigliazzu a farina!) E turnate nantu à u prugrammu di u pasta di levitu. Allora a vostra participazione ùn serà micca necessariu. A pasta in u panificatore hè moltu spaziu è pocu ligne. Ma ùn aghjunghjenu più farina, ma solu l'oliu i vostri mani cù l'oli vegetale.