Burmese da latti pòlanu - ricetta

Burfi - hè u dulce di latte indiana, fatta di latte seccu. Hè un postu delicatu è gustoso, chì hè abbastanza faciule per fà in casa. Oghje vi cunsigliamu cumu per preparà un burfi di u latte seccu è trattanu tutti cù questa delicatessinata oltremare.

Burmese da latti pòlvari

Ingredients:

Preparazione

Scalfitamu a crema di mantequilla cù u zuccaru in una puchina, aghjunghjenu u zuccherinu di vellerie è ponte i piatti nantu à u focu. Fremi la massa, stirring, finu à chì i cristalli anu dissolute. In u risultatu, pudete avè una munziedda uniformita di coherenza. Avete pour cura fresca, porte à fure è fate fassi per altri 5 minuti. Poi pouria u mischju in un tazzulatu è crescenu à un statu caldi.

Questu tempu avemu preparatu per tempu un cuntinuu rectangulu cù i tanti banqui, aduprà cù film è lubrique cù l'oliu. In a mezora chjappata aghjunghjenu u latinu seccu, beata per un pocu minuti cun un mezcladoru finu à chì a massa aggruppa. Avà aghjunghje à i pistachjosi sfracciatu, mischjà è difende a massa finita in un cuntainer. Mundula imbuttata in l'acqua, livassi a superficia di u focu è cun rinomata cuciurità fora di e strisce, chì cusì tagliarà a buntanezza congelata. Vulete sguassate a postre per circa 6 ore à u frettu, è poi pigliate cù cura di u burf, cut in chiazza è serve pè tè.

Burger di lignu di cicculata

Ingredients:

Preparazione

Allora, prima, cunnetta una cullizzioni di cacao cun un vetru di latti di latte. Allora aghjunghjene un lettu pocu condensatu, mischjà è aghjunghjendu a massima di dolci in a frigorifera per una mitadila di una ora per frigorificà.

Questa ora nantu à una planica appiccau cernigliavvi cacau in pienu. Coglie ancu cunfruzzu in puzzu u cacao è sceccu cù a massa di chocolatara fridda. Appena, stà cun piacè lampassi u mistieru in i palme, formate a bola, torna appiecà è rintra in cacao in pate. Ci putemu prudutti preparati nantu à una tribunale di corta, inserisci l'anacardie in ogni burfo è serve à u tè caldu è o semplice in docu. Amu guardate u trattatu finitu da parechji ghjorni in a fria.