Albiteri, figu, prugna secca per a spina

Ùn avemu bisognu chì a spine hè u guardiastru di l'energia umana è u "troncu", chì, cum'è rame, sustene l'organi internu à i posti appropiati, è guardemu a pusizioni verticale grazia à a spina sana.

Da "alimentà" una spine?

Ci hè chì a dieta statuniale ùn hè micca sempre una guarantiscia di a salute di a colonna spinali. Per u so funziunamentu standard, hè necessariu di entre in u corpu in a quantità di vitamini A , C, D, un cumplessu di vitamina B.

Quantu di i sapori è utili "trio"

I medichi sportivi è nutricionisti parranu unanimamenti chì, in più di nutritura nurmale, u più utile serà un "triunfu" deliciosu: albicocq secchi, fichi, prugne per a salute di a spina. Perchè l'scelta hè firmata annantu à sti frutti meravigliosa, è hè cusì impurtante di utilizate?

L'albiteri secchi sò assai utili - sapemu di questu da a zitella. Ùn cuntene una gran quantitata di putassiu, ferru ; hè riccu in vitamini A è B1, chì avè influene pianu influettivu u travagliu di u core.

I fichi fanu beni per rinforzà a forza di u corpu dopu a pesta o sforzu fisicu pesu, grazia à una gran quantità di zucaroli orgànichi.

Coperura per prunes - rinfurzà i veturi sanguinsi è migliurà a cumpusizioni di u sangue da a ricchezza di vitamina K.

E perchè chì i fossi, i prugne sicili è i prugne si sò usati together, perchè tutti d'elli sò utile, gustoso è piacevule? Ci hè chì averà chì anu tornanu ancu più efficace è acquistà uniche terapeutichi. I fichi, albiteri secchi è prunes sò riprinciati bè da rinfurzà e articuli è i discu intervertebrile, chì ùn hè pussibile adupratu per separà.

Ci hè una maravillosa ricetta chì utilizate albicocchi secchi, prugne e fichi per rinfurzà a spine.

Avete bisognu à piglià 1 pc. i fichi è i prugne è 4-5 pc. L'albitori secchi è manghja u listinu di bè ghjorni à ghjornu durante 40 ghjorni. Fà fàli è utili. Se a cumminazzioni di figli + albicocchi secchi + pruni seranu ingressu in u menu di u ghjornu per a spine, ùn avete micca spiegà alcunu prublemi cù a so cundizione.