Jim Carrey vole à u tribunale per cancelà e penalità di a morte di Katriona White

Parissi chì i prucessi di Jim Carrey cù a mamma di a so fede morta Catriona White, chì s'hè suicidatu in u vaghjimu di l'annu passatu, ùn finisce micca. L'attore, chì i parienti di Miss White accusatu di a so morte, intenta annulà i dilizii, è cunziddiali micca fundati.

Litigazione

A guerra trà Jim Carrey è a mamma di Cartia White, Brigitte Svitmen, sustegnu da a vèrtella Mike Barton, hè stata in uttrovi. A donna culpa à Jim per l'abusu verbalu contr'à Kartiona, infettendu a zitella incù malati di trasmissione sessuale è furnisce i so medicazione, chì avvelina.

Catriona White è Jim Carrey
Catriona White cu Mamma Brigitte Svitmen
U so maritu Ekaterin Mark Barton

Atti di insecure

Ayer, Jim Carrey hà ripigliatu maneuvers. I so avutalli riittichiru una petizioni chì dumannanu à u ghjuridule per sguassà di a lista di i pretendiosi propugnatu di Brigitte Svitmen, accusazioni ch'eddu avia infessuatu Sexualmente cù malati venereali. Cumu questu successu parechji anni prima di u suicidiu di a picciridda, l'avvene sò micca rilevani è, sicondu l'attore, ùn pudia micca impughjassi per suicidiu è per quessa ci vole esse rinunziatu da u casu.

Case materials: A note manuscrittu in quale Kerry chjamava "una puttana"

Inoltre, cum'è solitu, Jim hà dettu chì u primu avidità di u so ex-amicu hè tentativu di scorcheru è di fà u dirittu annantu à a morte d'una zitella chì anu veramente amata.

Leghje ancu

Ricurdamu, immediatamenti dopu a morte di Katriona, a so famiglia è Keri l'appieghjanu. Jim assistitu à u funerale di Ekaterin in Irlanda è hà purtatu cunfinu cù u so corpu. Kerry è White, chì si ncontranu in u 2012 (cun ​​una longa volta di a relazione) spallevanu trè ghjorni prima di a tragedia.

Jim Carrey à u funerali di u biancu
Mamma Katriona Bianco Brigitte Svitmen à u funerale di a so figliola