A malatia di Crohn - pronta di vita

Questa hè una malatia infarctulosa crònica di u gastrointestinal. Puderia esse divulgatu in ogni locu, ma cum'è una regula, si centra in a parti distista, u spessu è l'ileum.

U pronosti di vita in a malatia di Crohn

I sintomi di a malatia sò assai simili à i manifestazioni di a maiò parte di eterna di u viaghju gastrointestinali. Tra l'elli:

Spessu, a malatia ùn hè micca ricunnisciuta è u trattamentu in appruvistà. In parte, è per questa mutivu, u prossimu di a malatia di Crohn hè di disappruverà. Comu pratica vi mostra, ùn hè micca impositu à ridette di a malatia. U risultatu ideale hè a riescita di una remission clinica longa.

A vita di un paciente cù a malatia di Crohn depènni di parechji fatturi. Prima, a forma è a cumplessità di a malatia hè assai impurtante. Hè per quessa da chì cù sintomi sospettasi hè immediatmente cundivate à cresce à u duttore. Siconda, u trattamentu deve esse sceltu bisognu. Tercero, u paci hà aderitu à tutte e ricerchi di ricetta è prescrici.

Sutta tali situazioni, l'expectativa di vita in a malatia di Crohn pò cumprà parechji dicini di anni. E ciò chì hè impurtante - cù esporziunati, u paci hà aduprà in scontru assai raramenti. Inutili, cumplicazzioni cumparisci.

Sì a malatia ùn hè micca degnu d'attenzione degne, rinfriscendu i lumen in u colon. Chistu porta à u bascu stasi. Chì, à u turnu, hè spartu da infjammazione è a furmazione di l'ulcera. Iddi, quandu anu trattatu indispittìvi, sò in parechje trasformazione in tumuri maligni.

Ma in fattu, a rata di morte trà e pazienti cù a malatia di Crohn hè pocu. U trattamentu di i prudutti boni. Dopu à quessa, i pazienti sò adattati adatti è tornanu à a vita normale.