Alimentazione in Vietnam

Tutti quelli chì vanu à Vietnam face facenu alimentu nazionale. Hè casi impussibile di capisce per nome cumu hè un pane. In questu articulu, vi parlarà nantu à i platti principali di sta cucina, per ciò ch'ellu hè più faciule per capisce ciò chì vale à pruvà à Vietnam da manghjà in u locu è ciò chì ùn hè micca.

Prima corsi

A cullevia vittoria hè famosa per a so soppa, chì ghjè sirvutu cù diversi tipi di carne: pollo, carne di vacca o purcina. Hè preparatu nantu à u brou di carne cun u corvu di rossu. Inoltre, a sopa Bun Bo hè ancu populari, chì invece di noodles hè utilizzatu un vermicelli rossu di u vermicelli, è ci sò altre ingredienti, cum'è pasta di gambarinu è a fossa krovjanka. In più di questi spezia sò sopuli cù diversi frutti di mare. À qualsiasi di elli ci sò sempre diverse varietà endemichi è parechji razze di salsa.

Seconda corsi

A basa di tutti i piatti sò rossu. Tradizionalmente hè bagnata è dopu servitore cù un ovu è un pezzu di carne. Inoltre, pò mandate diversi frutti di mariscamia (agnellu, gambarinu, crabu, calamar, etc.). In più di i prudutti spiciali per a seconda corsi di culore, l'usu vittighjenu tutte e cose viventi: crocodiles, lucertuli, serpenti, caragio, sapori. Dunque, in questu paisu pudete pruvà qualcosa.

À vegetariani, ci sò e platti, per esempiu: un prudulu di zucchine, chì hè preparatu cù assai olii è verdi.

Insalate

Bastamente sò fattu di varii verdi exoticos (inflorescenzi di banana, soe bianchi, castagna di col), speriti cù savore piccante dolce è sour. I pesce è e pezzi di carne sò aghjunti ancu à questu.

Desserts and drinks

I piatti dolci in cucina vietnamita sò ancu assai. Hè una banana asciutta in lignu d'coccu, pastelli di dumplinà o ban banca, ban chung, rotuli è pancetta croccante cù parechji riposi. Inoltre, assai frutti esotichi sò vindutu.

I prudutti alcoolichi, a cerveza è i vini lucali sò i più cumuni, di no alcoolichi - tè, cafe e zucchero di zucchero.

Tutti i piatti pòtte esse truvatu in ogni cafè o ristorante in Vietnam, ma quandu visitanu u paese vi vò à pruvà à i prudutti di strada, chì ùn deverà micca bè appinatu, ma frescu, chì hè prestu ghjustu davanti à vostri ochji.