Iversky Monestru di Valdai

Unu di i punti di ogni scursioni a Valdai hè visitatu u famosu Monasteru d'Iver. Truvate per quessa ch'ellu hè interessante è ciò chì a so storia.

Storia di u Monastère Iversky in Valdai

Stu monasteru hè statu custruitu nantu à e parte di u patriarca Nikon in u 17u seculu, è u tsu Alexei Mikhailovich hà avutu l'appruvazioni. A storia dice chì u patriarca hà avutu una visione in a forma di un pilastru ardente, chì marcava u locu di a custruzzione di unu di i trè monasteri fundati da ellu. U prototipu di a catedrale in u pianu architecturale era u Monasteriu d'Iversky à u Monti Athos.

Ntô 1653 i primi dui cresia di e chjese di a catedrale era cunsacrata, cunsacrata in l'onore di l'icona iberica è San Filippu u Moscu. In l'anni dopu, a catedrale di Uspensky (u tempiu di u monestru) è a chjesa di u archistratore Michael anu statu custruitu è ​​cunsacratu, è ancu assai chjucchi. A terra reale per u monasteru fù assignatu à e territorii circundante - u lagu Valdai cù i so isuli, u paesi di Borovichi, Vyshny Volochok, Yazhelbitsy è parechji altri monasteri di sta regione.

In u 1655, i frati di u monasteru bielorussiano di Kuteinsky s'impruvò cumu cun l'utensili di a chiesa è ancu i macchrisi tipografichi. Dopu da u libru stampatu hà attivatu in modu attivu.

U fundatore di u monasteru, Patriarch Nikon, durante a so stata quì cambiò u Valdà Posad in un paese di u Bogoroditskoye, è chjamò u lavu lucali: u nomu di u tempiu - Svyatoozersky.

U Valdense Iversky Monasteru hà assicutatu cù un tempiu finu à i tempi Sovietsi, quand'eddu venenu. In u 1927 u icone di i Mpiraturi di i Dio di u celu era stupidu di u monasteru di Valdai è u tempiu cun a so cumunità monasticu hè stata trasfurmata in un colettu di travagliu. Cchiu` avà ci sò: l'istoria lucali è i musei archivistichi archiviani, a casa di i veterani minusvutu di a Secunna guerra mundiali, una scola per i zitelli cù a tuberculosis, un centru di ricerca.

A fine di u seculu passatu u monasteru di Valdai torna in a diocesi di Novgorod. In u 2008, fù restabbilita è restituita è cunsacrata da u patriarca Alexy.

Monuments in Valdai

U valore principale di u monasteru Valdai era prubilmente una copia (lista) di questu icona iberica, purtatu da u monte Athos. Idda era richly decorated and framed by un magnificu rizoma oru. U prezzu di a ghjallina in quellu tempu era più di 44 mila rubli in argentu. Doppu stu icona miraculosa fù stata cunfiscata è stata abitata, hè stata data è guardata in l'unica cresia di u distrittu Valdai in u tempu - u cimiteru di Petropavlovskaya. Quandu u monasteru fù ricustruitu, i maestri di a citadella di Zlatoust fessjonu per l'icona un novu vestitu preziosu in u ritornu per a robba. Hè cunsacrata in Dicembre di u 2006, è da tandu l'Iver icone sante hà avutu novu adorned l'iconostasi di u monasteru.

Interessante per l'inspezione è u campanile di u Monastère Iversky in Valdai. I campane quì sò batte nantu à e campane ogni 15 minuti, cumu si salutà i peregrinu.

Cumu fà à u Monastru Valdai Iversky?

U monasteru hè situatu nantu à a Isula di Selvitsky, chì pò esse acquistatu da una barca riferera "Zarya" o un barcu turistico. Inoltre pò esse acquistendu à l'isula cù u carru si u crucianu un ponte vicinu à u paesi di Borovichi. Pudete truvà à u monasteru ancu travagliu un voddu in un strettu pianu. In u invernu, questu pò esse diretta diretta à u pede nantu à u ghjacciu: a distanza hè di circa 3 km.

Peregrino pò stà in i salotti di u monasteru, è ci hè ancu un refettariu.