Padova - attractions

Ogni sapiutu chì Italia hè un paese speziale, eccellente, cù una storia ricca è siti fascinanti. Ogni listesse hè Padova - una cità pruvinciale, situata solu 50 km di a famiglia famosa di Venezia, chì cuntenenu un pocu più di dui centili mila abitanti. Malgradu, Padova spessu saranu un puntu di visità parechji turisti è amatori di shopping in Italia . È ùn hè micca un accidentu: hè riccu in monumenti culturali è stòrici fascinanti, chì valenu a pena. E si avete interessatu à ciò chì vede in Padova, spiranza chì a nostra rivista aiutà.

In solitu vene una ruta turistica per a cità antica, fundata in u VI. AC, principia cù a piazza centrala di Prato della Valle, da a quale segue i riti medievali in a forma di ragiuneri sali. Hè in i vicinanze oghjincu chì i principali tesori culturali di Padova sò situati.

Basilica di San Antonio in Padova

Sta struttura monumentali accuminciau a èssiri edificata in u 13u seculu, è era culminata in un seculu. Hè intersgibilamenti biologicu sfarenti stili architettonii: una facciata in u stile di Venetian, una decorazione gtica di l'edifiziu, cunfini bizantini. In a dicurazione di a basilica ci sò travagli di Titian, vicinu à a custruzzione hè stabilitu l'opara di Donatello - a figura equestra di u famusu cummandante Erasmo da Narni.

Capilla de Scrovegni in Padova

A cappella hè stata fatta in u 1300-1303. i donne di u mercatu rico Enrico Scrovegni. A basa di l'edifiziu era a reste di l'antica sita romana. Grazie à l'adopru di i freschi di Giotto in a dicurazione di a chiesa, in Padova, stu palazzu hè unu di i più visitati oghje. In modu, stu munimentu culturale spessu pareva sottu un nome diffeinu - a Capella di l'Arena in Padova.

Bo Palace di Padova

U bastimentu hè famosu principarmenti perchè a fiada di u seculu XV. ccà era l'Università di Padova, in a so studia Galileo Galilei hà insignatu. I turisti sò ammustrati una forma inusual di teatru anatomicu, è questi trè milla sacchetti d'arme nantu à i muri di l'udienza principale, da parte da i studenti è i duttori dopu a cumplimazione di i so studii o travagliu.

Café di Pedrocca in Padova

Questu questu cafe hè cunsideratu unu di i più grandi d'Europa. Hè struitu in u 1831 in un stile architecturale neoclàssicu cù elementi di u Gotico. In u cafè sò 10 camere, ognunu di quale hè decoratu in un stilisticu caratteristicu, chì dopu detti u nome ("grecu", "romain", "egizianu"). A strada, da u principiu di u XIX seculu. sta istituzione era u locu di cunferenza di famosi figuri culturali, per esempiu, Byron, Stendhal è altri.

Area di Prato della Valle in Padova

L'aria hè cunsiderata unu di i più grandi è majestichi in Auropa, postu chì hà 90 mila metro cuadru. Hè cunnisciutu per u so presentazione invece: in a parti cintrali hè un canale di acqua in forma di ellipse cun una isula petite in u medio. A quadru hè decoratu cù una fila doppiu di stiori grazzii è quatre ponti romantichi, è ancu una funtana à l'isletta.

Palazzo della Ragione in Padova

U bastimentu hè struitu in a seconda mità di u XIIesimu seculu per i reunioni di a corte città. Dintra u palazzu Ci hè una grande sala di forma rectangular, chì i mura di i quali anu accoltu in u frescu di Giotto, è dopu, dopu à a so distruzzioni in u focu, l'opere di Nicolo Mireto è Stefano Ferrara. In questu salone oghje sò parechje, è in u nivellu più minimu ci sò fili di u mercatu di alimentariu.

Giardinu botanicu in Padova

Una di e città più antica in Italia - Pàulu - includenu ancu u Garden Botanicu. Hè struitu in 1545 cù l'obbordu di cultivà e pianti medicinali per u facultu medico. A ora, u Giardinu Botanicu hè un patrimoniu da a UNESCO World Heritage Site. L'aria di u Garden hè di circa 22 mila metre cuadru. M, induve sò cultivati ​​più di 6 mila spezie vegetali. U Giardinu Botanicu hè famoso per i so antichi speciani di Ginkgo, Magnolias, colti di e insectivori è Orchidi.

Inoltre, i turisti anu interessatu à vede un serra tropicale, rilassate nantu à banche da e fontane entre i stati di marbre.

Comu pudete vede, i attrazioni chì Pàulu hà ancu pò esse un destinazione benvenuta in un viaghju per una magnifica Italia.