Quali fiori interi pò esse mette in l'uttene?

A maiò parte di e donne amare e houseplants è si sapere ciò chì i fiori interni ponu esse guardatu in l'alcuni. I centri di cultiva littura sò megliu. A l'energia di u crescita ùn mancanu u so sonnu, posanu e case di casa ùn hè più vicinu da un mediu è metri da a testa, fate regularmente di e foglie da u polu.

Chlorophytum

Neutralizate u formaldehyde è altri sustanzi tossichi, posseddi pruprietà bactericidi. Humidifica l'aria.

Spathiphyllum

Purga l'aria di sustanziosu periculu, equilibrà a fluttuazzioni energetica. 2-3 adulti sò cunsigliati per un santu dormitu santu.

Sansevieria

Forsi la megghiu risposta à a quistione hè chì i pianti interni ponu esse guardati in u so alcuni. Emita l'ossigenu à a notte, assula un formaldehyde e di carbonate dioxide. Neutralizate microorganisms. Cun finestru chjusu, abbastanza 4-5 piani cun una altezza di 70 cm per mantèvule u livellu ottimu di l'ossigenu in l'uttene.

Aloe

Neutralizate à u 90% di u formaldehyde liberatu da u chipboard, absorbe carbon dioxide à a notte è alimenti oxigeni.

Kalanchoe

Soothes u sistema nervuu, neutralizeghja u statu dipresprendi. Emetti l'ossigenu à a notte.

Begonia

Neutralizate sustanzi dannuvuli è microorganisimi. L'aroma hà un bonu effettu nantu à u sistema nervuu, sullivanu a dipressione. Particularmente utile hè una pianta prugna per una camara di u tipu Begonia reale. Ricevule per i figlioli anziani. Begonia hè un simbulu di prosperità è di prosperità.

Geranium

Nurmalizà u fondu hormonal femminile. Ozonizate l'aria, sullennia l'estresse mentale, prumove un santu salutu. Ù micca causà allergii. 3-4 pianini per un uttù cumercianu.

Cactus

L'Specige cù aghji aghjurnate sò particularmente bè. Ozonizzate l'aria, fassi microbicchi, prutegginu à a radiazione elettromagnetica.

Quali fugliali di l'ambienti ùn pò micca mantene in l'accoddu?

In u so cambiu, hè megliu ùn mette un diffenbachie , oleander, azalea, croton, Japanese, monstru , diversi lianas. Sti piani affettanu nanzu à una persona.