Basturma da a pene di pollo in casa

Basturma hè una carne intricate, pre-marinatu, in una cunceta di spezie. Comu regula, hè coccudu senza trattamentu termale, è a coccia sù ghjunta à deci ghjorni. Pudete aghjurnà u prucessu di uttene un dilicatu cun ucitatu à u fornu, ma ùn sarà più un basturma classic in l'uriginale, ma un bocce di carne aghjustà più a repertorii di un porcu in carne d' oliu, un carbonate o un pastelamentu .

Offre noi tutti i varianti di coccia di u stu piacè incantevule, chì in ogni casu sarà esse perfetta.

Comu coceranu una basturma da un polluite di pollo?

Ingredients:

Preparazione

Per fà una basturma, u pene di piscia hè lavatu bè cù acqua fridda, si separà i filetti da l'ossu è caccià a pelle. Mesturinu nantu à u salinu di tazza, u zuccheru, u pimentu negru in terra, spices per a carne, sumac, pappacciu di dolce è à tastate u pimiento rojo. Scappi in coñac. Hè bisogna chì l'espezie sò stati humite è diventenu un prestitu chiccu, à quale seremu amuzzu genitoriu u pane preparatu. Pusitemu in un cuntainer o sudok, ponemu a carica nantu à e cundizione in a frigorifera per quaranta settima ore.

Dopu à u tempu assicuratu per marinar, pigliammi u pene da a frigoristica, rinsegna cù cura di e peccati è di asciugare cù casi asciuti. I pezzi di u pappaghju rustolchem ​​in un morteiro è imbulighjate da u pimentu rossu è pre-limpiatu è passava per a stampa d'aziende. U megliu chì vulete una basturma, più a proporzione di pepite bianca ùn deve esse prisenti in a piccula mutazione. Sì avete prifiritu un gustu più gustu è à pocu di gustu di u platu, u pezzu calda pò esse sustituitu da u paprika dolce o à l'altri aromatique è spiculi pocu, aranci secchi di u vostru sceltu è gustu.

Lubricate a superficia di u pudito di polletta cù a piccante mistura, ponu nantu à un pezzu di gasa limpia, doblegata à a metà, impregnassi cù l'ingaghjamentu cù un filu o filu forte. Suspendemu u pacatu in un locu ventilatu, protettatu da u sole di u sole da cinque à sette ghjorni. Dopu à u tempu, u gustu di u gustu diliziusu hè tutta sana. Bon appetit!

Basturma da u pane di polla in u forno - ricetta

Ingredients:

Preparazione

U primu passu hè di preparà un marinatu. Per fà questu, pour vinu in u scoop, trompi salate, squeezed through the press di agliu, foglie rossee, prugnoli di pepite nìvaru è dulce, foglie foglie è fate meli. Stir all the good, warm the mass to a boil, boil for three to five minutes, e deja fringa completamente.

Mentre chì a marina hè averia fridda, lavammu u pene di pollo, scaricate l'hezuroni è a pelle, tagliate a filatura è a cartilagine. Pone a carne in un recipientu adattatu, pour u salottu piccioccu affaccatu cun u coghju precu è stabilisce in a frigorifia per un ghjornu. Assicuratevi di seguità Per assicurà chì u pusteru hè tutta sana cù marinata.

Dopu un tempu chì hà sceltu, u pezzu di pisci di zuttati hè dipped in un pappagallo di a carta è si freni cù una mistura di oregano, romarin, pezzu u chianu negru è rosatu è u paprika. Avemu attaccatu u pene cun una corda o un fille forte è definiscenu in un pane di furmagliu, avè prubleatu prima. Pudemu u moldu cun basturma in u fornu calduzzatu à a temperatura màxima per dòdeci à quindate minuti.

Allora aprire u furmagliu, ùn avete micca apartu a porta è surtite u puderu di pollulu finu à chì sighbia tutte parechje persone, è preferibile à a notte. A piglia prestu avemu da frettu un pienu di più in a fria, è pudemu tàgliu è serve à a tavula.