Salsa di Guacamole - una ricetta classic

Una famosa salsa di pasta, senza ellu ùn puderebbe figurat di a cucina mexicana, chì pò esse furnitu di un platu indipendente, cù fritte per cullucazioni.

U principale principale di salsa di guacamole hè avucatu. Stu fruttu hè assai riccu à u potassiu è un antioxidante putente - glutathione. Hè ancu una gran mancanza di grasi vegetali è vitamina E. Questu articulu hè nantu à cumu appruntà u salsiccia guacamole, mentre chì conserva tutale di l'avucatu .

A ricetta classica per a salsa mexicana di avocado - guacamole

Per u tempu di u gustu è di a cunsistenza di a salsa per esse ideale, avete bisognu di sceglie l'avocatu propiu. Hè bisogna saturazione cù verde, scurza senza difetti. Cù a prumessa ligera, a carne si deve ghjunghje chjucu. Questu significa chì u fruttu hè digià riduce è ci darà a texture cremosi necessariu.

Ingredients:

Preparazione

U primu travagliu hè di cut un arcu assai, assai finamente, ma micca in un licore, ma cù un cuteddu, altri hè pappulatu, ma avemu bisognu picurinu. A manera più faciule di fà questu hè: prima di cut in a mezza è faci un semirittura fina, è pochè l'tagghja in chips. Turnate i pimi è l'agliu. Aghjustemu ancu un pocu, da puderebbe pugnale cù u salinu è u latru flat di u cuteddu chì avemu pressu, fretendu nantu à a toca, facenu turnà in catu. Mandemu à i cipolle è u cilantro picatu.

L'Avocatu hè limpitu da a petra è di a buccia, o da piglià a polpa per una cullette, ùn importa micca. E a crescita principal hè di ottene a cunsistenza correcta, ùn deve esse micca oghje. Per quessa, aghjunghjenu avucatu avemu pigliu una furchetta. Ogni pezza deve esse trituratu è diventata in purcina patata. È questu cunghje hè aghjuntu à u restu, ingredienti chjappu. Hè impurtante immediata immediatamente questu questu questu quitru u zucchinu di calce è l'acqua cù l'aguacate. Allora no solu dà una piccetta spiciale à u gustu è l'aroma, ma ancu pare u prucessu d'oxidazione è, per consensus, l'oscurezione di l'aguacate. À questu stage, pudete digià imbulighjà.

Ora era u giru di u tomate. Avemu bisognu di rimette di a pelle. Questu hè facilitu fà facentendu in l'acqua di ferita per un paru di minuti. Prima di metta in l'acqua, hè necessariu di fà una incisione cù una croce da u cantondu di u peduncle, perchè serà più faciule per rinvià a cuticule dopu. U prossimu siguìu di ridiriri di semu, tk. avemu bisognu solu pulp senza likido. U solitu u tomate hè cutatu in quattru fette per questa propria è i zoni sò cututi cù un cuteddu. A furna si cut in cubi chicchi è aghjunghje a salsa. Tuttu attentu ci avemu assicuratu, pruvate, pudemu sperà, se vulete.