Sciuscia da ribbon

A braid cun una cinta tissuti hè una cumminzioni classica chì ùn perdi mai a so pertinenza. Cumu tissutu un liggeru in un trenu, vi cunsiderà più.

Chì per piglià in un trenu?

Parigine è familiar cù i capelli d'infanzia - una ferita cun una cinta di satin tissutu pò esse mudlizatu è mudificatu in ogni modu à i tendenzi muderni. Questu pò esse uttene si invece di una cinta ordinale tena pigliate qualcosa cosa, per esempiu:

Cusì, cù tissuti diversi accessori in i braccialetti, pudete cambià a vostra imaginia secondu l'indecente, a situazione è l'umore. In questu casu, l'opzioni più riescita hè quandu u cuntestu hè creatu entre u lamentu di u capeddu è u culore di a cinta intravatta (o altru accessori).

Tipi di treni cù cilesti

Sciuriani cù cintesu pò esse tenevule secunnu i schemi più variati, cumule simplicità è piace cumplessu, accessibule solu per i maestri prufessiunali:

  1. Sciuscia da ribbon. U tipu di pianta, chì hè carattarizatu da facilità di stile è brillanti; E boni mircatu assai sbagliati nantu à i capelli recta.
  2. "Catu di pisci" cù ribata. Spitu, in a so forma chì s'assumiglia una cuda di pisci. Hè abbastanza sèmplice in tissuti è adattatu per e diverse occasioni à e chjude chì vulete dà un attore à a so imatge.
  3. Una testa spaghetti cù una cinta. E hairstyle Elegante è feminile, chì parechje variazioni. Hè ideale per e donne adulescenti è di e zitelline cum'è un capelli di ghjurnale, festivi è anziani.
  4. Treccia francese cù ribata. Opzione per i raggiù raffinati è glamoru chì seranu tene di sguillà l'imaghjini in u megliu modu. Quì, ancu, ci sò parechje scelte per u tissu e stindendu a braidse stessu: ponu curlà versu a testa , cumincià da u vierpiciu o splash da u lugubriu, a trenu pò esse diversi, ponu esse tressu in un fasciu è esse liberatu, etc.
  5. Treia di cè stanchie cù ribata. Eccu avemu una tècnica di tècnicu più sèmprici di tissuti, chì deve esse precisione è pacienza, ma i sforzi valenu a risultazione - u pezzu pensate assai impressivu è eleganti, aiuta per esce da a ghjente.
  6. Spit suizo con ribbon. A tecnica hè simile à un trenu di corra ordinali, ma ogni fille hè torciata in un torniquet prima di tissuti. Stu pitturante hè tantu simplici è eleganti.
  7. Spitariu grecu cù ribata. Ideale per a natura nustrale, chì hè questu ora in u piccu di pupularità. Hè adattatu per i patroni di capelli diretti è rive è pò esse acquistatu è ricaricà l'imaghjina in ogni situazione.
  8. Olandese trenu cù ribata. Hairstyle hè un hitu di l'ultimi picculi staghjoni, chì hè simili in tecnulugia à a di a ferita francese , ma u teatru hè fatta cum'è se trova. Questu quest'ora pè e tene è sexy.

Cumu feriti un falce cù una cinta?

Pò esempiu di piglià un saccu cù un liggeru, in una di e varianti cumplicati - una ferita di quattru spit. Dopu avè duminazione di sta tècnica, tissutu a tape à l'altri tipi di treni ùn puderanu micca avè micca difficultà.

  1. Pujate u to capelli tornendu è siparanu una parte di i capelli in u vertex, è attache la tape à un petit filu.
  2. Divide in trè parte ugguali a parte di i capelli previamente separati. I tri sarete e trè fagorati serà chjamatu da left to right: strand 1, strand 2 è strand 3. Chjamate a strand cù a cinta indiquata à a strand 2.
  3. Tinta comu un braid ordinariu, ma à u listessu tempu pagà u passe di a cinta entre i filamenti. In a manu manu mancu piglià i filamenti 1 e 2 è a cinta chì guardemu nantu à a strand 2. In stu casu, in a manu diritta - strand 3.
  4. Strand 3 hè colpi nantu à a strandie 2 è nantu à a tappa; Cusì, in a manu dritta, ci hè una cinta è una fila 2. Allora putemu a chjavata 1 sottu a chjesa 3 à u ribbonu, è a trasmissione sottu a chjesa 1 à a manca.
  5. Strand 2 hè colpi nantu à u filu 1 è aghjunghje u capelli in a ghjustu in a strand 2. Da a cima a strand 2 ponu una cinta da manera chì in a manu ghjustu u locu 1 è una cinta.
  6. Dopu questu, a plait hè stessa cum'è in u parrafu 4. Dunque hè chjelu a strand 3 sottu a strand 2 è, à a manca di u tempiu, scrivele u capelli per ghjustu a stanchizza.
  7. Strand 1 ponu nantu à strand 3, è quandu a cinta hè sottu chjesa 3, torna noi scriville ponenu da u dirittu right in strand 3, appricatu una cinta da quì sopra.
  8. Cum'è in u paràgrafu 4, aghjustemu un filu 2 sottu un filu 1 è collegamu i capelli à a manca di u tempiu. Strand 2 - in a manu diritta, tape - à a manca.
  9. Cumu cuntinueghja à tuferrià tutta a testa, à pocu tempu cullando i capelli à i dui bughji.
  10. Per fà chì a braid turnarà à esse tridimensionale, i so arnesi deve esse spurtati da un pocu. Cumpressà tutte e capelli, seguitamu tena di a trena, ma senza fille addizzjonali. Dopu à a fine di i tissuti, a braid debe aghjà cun un gruppu elasticu è attaccà un arcu à u cima.