Plantendu alli - regule simuli di una regula generosa

L'agliu hè pianificatu micca solu per cunsumalli per l'alimentariu, ma ancu per vende. Hè impurtante cunnosce i carattaristichi di u crescente è di u grooming per acquistà una bona racolosa. U sembra di l'agliu deve esse fatta sicondu i reguli, altri i capi seranu suttastrati è vaccini.

Adeje prestu per u sembra

I ghjardinati sperimentate cunsigliemu di sceglienu per a santezza una variità lucali di l'agliu , chì hè stata cultivata in vista di e cundizioni climatichi in a regione. In questu casu, u risicu chì quì ci sò parechji prublemi hè minimizatu. L'ughjettu di variità impurtati pò causà un risultatu inespettatu, per quessa ùn hè micca cunsigliatu di cultivà solu. A preparazione per a santezza di primavera, o alloghju o l'inzuccaratu di l'otturnu, hà assulutamente a selezzione di qualità denticulata, chì deve esse densu, grande è senza danni.

Trattamentu d'agliu before plantate

Ci hè parechje parechji procedimi ricanusciati chì aiutavendu à preparanu i denticulà per u siveramentu, perch'elli anu da piglià megliu, si sviluppanu rapidamenti è esse protetti da l'attaccu da parechje pesti è di e malatie. Ci hè parechje manere in modu di preparà alli per u duminiu:

  1. Parechji ghjardineri recettanu di sviluppà a crescente, per chì a pianta sviluppa bè è a racolta riunione più veloce. Per 1,5-2 mesi. Prima di l'atterrissimu, i teste stritta sò sottumessi à u friddu. Hè megliu se a temperatura hè di circa 5 ° C, dunque pò esse a cantina o u pile di fondu di a fria. U ghjornu dopu à a pianta di l'agliu, i capi sò diventati in i denti, hè impurtante per fà cura cù cura, per ùn fà per danni nunda. Sì solu e manni d'agliu sò addupirati, anu devenu esse guaritu in u friddu, altrimente solu l'alti criscianu. Per elli, u tempu durevule hè 1 mesi.
  2. Per u processu, pudete piglià droghe particulare, per esempiu, "Maxim" o "Vitaros". Sò una prevenzione sclusiva di l'ocurrenti di malatie. Dopu tali trattamentu, i denti si cunsiglianu per esse ligne zipre.

Avete bisognu à l'impiccatu l'alli prima di cultivà?

In l'acqua convenciale ùn hè micca cunsigliatu per sustene à una verdura, ma ci sò parechji composti utili chì prutege u sustegnu materiale da parechje malatie, è prumove a bona vespetta è u rapidu criscenti.

  1. Parechje cunsigliu chì utilizanu una suluzione di salatura di a tassa, chì pruteghja contra i nematodi è i ticks. Pigliate 3 litri di acqua è dissolve 1 tbsp. cull'one di salitu. Seed da 24 ore.
  2. Sì avete interessatu à vede s'ellu ci vole à impiccà l'agliu di pane è di a pianta in a primavera in una solu suluzione di potassi, i ghjardinaghori ponenu una risposta positiva à questu. Hè bisogna un mediu rosu. A durazione di riduce hè di 15-20 minuti.
  3. A solu suluzata di cobre hè adattatu per a disinfetzione, perchè per 1 litru di acqua, hè necessariu di fà 1 cazzi. A pianta di l'agliu hè stallatu dopu chì i lobuli sò guardati solu suluzione per mezu di una ora.
  4. Pigliate a verdura in una soluzione di fugliale, per ellu 0.5 chilò di frasassi di lignu hè assicuratu è purtava 3 litri di acqua foglia. Dopu a rivuldura, a suluzione hè insistia per 20 minuti, è poi poni nantu à un pezzu è foglia. Apriverà u calore è lasciarà finu à chì u liquidu hà subitu. A suluzione deve esse filtrata è diluta cù l'acqua in una proporzione di 1: 2. U mumentu di l'alli parte 2 ore.

Quante hè bè chì poni tanta alla?

Prima hè bisognu di selezziunate un locu adattatu, chì deve cumplessi cù parechje rekwiżiti:

  1. I manchi di più sò: chernozem, loam, è ancu di chjuche è mediu.
  2. L'imbarcu di l'agliu in a pianta aperta è cura per quessa si deve esse realizatu in l'arghjera unni e patate, u pumadoru è a cipolla ùn anu micca cultivatu prima. I predecessori adattati sò tali verdura: col, legume è cucumari.
  3. Innota chì ùn hè micca valutu à pona ugliu annu annu in u stessu locu.
  4. A pianta prefiere a calidez è a luce, perchè sceglite una zona lumera. Hè da esse preparatu: digite, allisate è sguassate e male. Pudete spuntà a terra cù a sali di u salinu (3 colti sardi hè stata presa in un bucket d'acqua). Dui ghjorni dopu, pudete terra.

Quantu prufonda perchè aghju pututu l'alli?

Ddi ombrezzii è savurosu si deve esaminatu à una prufundità di 5-10 cm, è sta distanza da a cima di u dente à a superficia di a terra. Quandu pruduce l'agliu di primavera, deve esse cunsideratu chì a profonda ùn deve esse menu di quellu di varietà di invernu, perchè ùn deve micca bisognu di pruteggiri di i ghjàllichi. Impurtante ùn hè micca solu a prufundità di a pianta di l'agliu, ma ancu a so suluzione propria, perchè in u pianu i denticulosi sò inseriti verticalmente à isciute, perchè l'aspettu finale hè in cima. Sì pratiche, quandu u vegetale pò creà in unequemente o vyrobet.

Quantu avanti deve plantà l'agliu?

In a maiò parte di i casi, si sò stati posti in fila è a distanza annantu à quandu ci vole à 20-30 cm. A distanza annantu à i denti dipende direttamente da a so dimensione, cusì a norma hè un segmentu di 6-8 cm. , cum'è a pianta di l'agliu, altri u persequitamentu di a zucchina mulinà. Se interessate da quantu dilicazione sò necessari piantà circa 1 m2 di giardinu, a norma dipende da a dimensione di u materiale di piantazione. L'agronomistichi chjamanu u numeru 130-380 dentale. U valore di piume cù un pesu di denticulus hè circa 3 g, è u sicondu - à 7 g.

Un altru puntu nantu à quale puderebbe stà - per fassi per sughjetti di aziende. In questu casu, ci sò duie scelte:

  1. Sementi per l'inguernu. U situ pò esse disinfettatu è fecundatu cù fòsforu, potasio è nitrogenu. Hè necessariu fà calcitoni 5-6 cm, à u fondu di quale puderanu sviate di purcelli purcelli è in questu a prufundità di 3 cm. A distanza annantu entre elli ùn deve micca esse più di 6 cm. Quandu trà e fila hè di circa 10 cm.
  2. Sementi in a primavera. In u invernu, u materiale di piantazioni hè guardatu in un locu seccu è fosse à una temperatura di 20 ° C. In u frivaru hè megliu chì l'abbanduneghja in un locu frescu, induve a tampiratura ùn sianu più grande 4 ° С. Una settimana prima di cultivà l'agliu, seccu a simminzioni, l'aria è sprinkle cun una solu suluzione di potassi. Hè necessariu di cumincià à inizzià quandu a Terra calicia à almenu 7 ° C. Distanza approssimata trà i sulcus hè circa 15 cm. A so prufundità devandate esse tali chì a sementa hè à una prufundità di 3-4 cm, è a distanza entre elli hè di circa 4 cm.

Allora d'invierno - pianta è cura

A pianta tullulece e ghiaccio à u 25 ° С, ma si i figuri anu più bassu, u mulching hè una misura obligata di a prisirvazioni di a cose. Fighjendu cumu per plantà propriu è cura per l'agliu, si nuta cusì chì, cù a furmazione di foglie, una freccia hè furmatu, è quandu u crescenu à 20 cm, hè necessariu di rumpia, se e mancu ùn sò micca necessàri. Un altru sicretu - per fà u capi d'aziende anu rifurmati, stanu fora a terra, allughjenu aperti per 1/3.

Plantendu l 'agliu in u vaghjimu per i tempi di l'invierno

Siccomu e cundizioni climatichi diferendu in territorii diffirenti, hè megliu esse guidata da a regula seguente: hè impurtante imponente di l'aziende di invierno durante 35-45 ghjorni prima di l'iniziu di friddi constanti. Questa ora hè abbastanza per a pianta per fà raghjuntà è sviluppà un bon sistema di radicali. A cosa principal hè chì e fogli di mancu ùn principianu a furmazione. In i regioni sittintriunali, u sbarcu hè realizatu da u 20 settembre à u 10 di uttùviru, è in i regioni più meridiali da u 10 d'uttrovi. U schema di u sembulu di l'agliu per u invierno ùn diferene micca da a variante cunzidenza sopra.

U pianta invernale di l'agliu - arricatu

Dopu chì u primu distruggeru in a regina di primavera hè realizatu, ma solu s'ellu ùn sò micca precipitazioni naturali. Da mezu à maghju è ghjugnu, u regnu regular hè un prerequisite per esse. 20 ghjorni prima di vindimu, stà altru. Ci sò cunsiglii per addulurà l'acqua di l'agliu campatu in a primavera pè l'invernu:

  1. Quandu u tempu hè moderatu, u regnu hè fattu ogni 8-10 ghjorni è 10-12 litri per 1 m 2 .
  2. Quandu a primavera hè aggradèvule, u vulume di u liquidu hè u listessu, ma rive in trè volte in 2 simane.
  3. Quandu ci hè moltu di pioggia, l'acacia debe dettu per ùn arruvinà e piante.

Comu manciassi l'alli piantatu in u vaghjimu?

Sempri senza appruvà fertilizzanti per acquistà una bona racolosa, probabili di prublema, ùn hà micca travagliatu, è fate in parechji stadi:

  1. In l'infurmazioni relative à a piantazione di l'aziende d'invierno è a cura l'aiutu, hè indicatu chì a prima fertilizazione hè fatta quandu a pianta hà digià 3-4 foglie. Hè necessariu di mischjà 1 coperta. una cullette di urea è un fertilizzante minerale cumpletu in 10 litri di acqua. In 1 m2 devendrai consumu 2-3 litri.
  2. Doppu 2-3 simane, l'appiccicatu alimentu hè realizatu, per quale 10 litri sò stati 2 tbsp. sposti di nitrofosfitu o nitroammofoski . U cunsumu per 1 litru più ca in a versione previa.
  3. L'ultime vestimentu topu hè fattu in a seconda mità di ghjugnu, cusì 10 litri sò stati 2 tbsp. spese di superfosfatariu . U novu, u cunsumu di 1 litru più

Comu a pianta l'agliu in a primavera?

Quantu di u schema è a prufundità di l'atterra era scritta prima, ma parechji sapienze sò stati missi. I variità di primavera sò bisognu da riduce à a mità di lugliu, quandu un prucessu di creazione attivu hè in modu. Cù l'humitate eccessiva, u crescente di i lampadini hè prestu, è l'alli ùn ponu micca almacenatu durante un bellu tempu. Se ùn ci hè micca boni l'acqua, i cunsiglii di a pianta torna l'amarela. Quandu u sestu pezzu hè furmatu, l'altru regnu deve esse ridariatu, è à mità d'Agostu hè stata completamente stata. Altru, e règule riguardu à a pianta à l'agliu in a primavera, invoca un crescita di rendiment:

  1. Dopu a ferrazione di l'acqui di u ghjornu dopu, hè bisognu di disputà i letti à l'ossigenu à a pianta.
  2. À principiu di aostu, avete bisognu à tutti i foglie in un corpu per rinfurzà i so manciari. In u risultatu, l'agliu darà tutte e forza à a furmazione di una testa grande.
  3. Una bona vittura hè sustituita da a rinuvamentu puntuale di a varietà.

Quandu a pianta l'agliu in a primavera in a terra aperta?

Per una bona vendita, hè cunsigliu per inizià a piantaggia di u verdu di u mumentu chì hè pussibile pussibile di principià u travagliu di campu. Ci hè stata orientata per un periodu chì principia da a terza dicada di marzu à u principiu di aprili. Sì dighjà fini di quarchi ghjorni, a vendita serà petite è insignificante. Hè impurtante per sapè per pattighjà l'agliu in a primavera in u paese, cusì hè necessariu di fà pruduttivi 6-8 cm in profundità à u lettu. I distanzi tra l'elli sò da 20-25 cm.

Comu fanu alloghju - top dressing

A pianta raleghjanu bè à l'applicazione di fertilizzanti, grazi à quale hè pussibule cultivate bun lampi. In l'urdinamentu cumu per plantà l'agliu di primavera è apparinate bè, hè indicatu chì hè necessariu di fertilizà diversi volte:

  1. U primu momentu l'addevi sò imprudati immediatamenti dopu a furmazione di parechje foglie. Per fà questu, piglià fertilizante nitrogenu, per esempiu, una solu suluzione d'u pezzu, u mulleina o infuzzioni di l'erbe. Nota chì u prune frescu hè pruibitu.
  2. Uni simani dopu, un secondu fertilizante hè realizatu, per quale l'abbrustuli minerali sò presu.
  3. L'ultime vestimentu supraniali hè fatta in early July, quandu i denti sò furmatu. L'usu hè fugliu-fertilizzante di putassiu.