Alimentazione di uva in u vaghjimu

Per fà una bona racolata di uva , ùn pò micca fà senza sottoreghjani. Dopu tuttu, ancu un spaziu prestu prestitu, in u quali u racini hè stata pianta, in 3-4 anni hè povira è ùn ponu micca aduprà l'arbulu incù tutti i sustanzi chì hè necessariu per u crescitu è ​​u fruttu.

U schema di u zitellu addiventanu a staggione di stagione di nutrienti. Un tempu adattatu o un usu analfabeta di fertilizzanti pò purtà à povere di fiore, mancanza di frutti è vignaghjini priparatu per l'invernu.

Autunno, alimentazione di uva

À vignetu lignificà è benete in l'inguernu, è l'arbulu hè megliu di suffriari i ghjàllichi, hè necessariu di furnisce l'uva in u vaghjimu dopu à l'fruttu, ma prima di u babbu.

L'alimentazione di uva pà l'invernu include fertilizzanti potavulati. In più di a resistenza di ghjustizia chì creanu, prutegginu a pianta da malatia, è in a staggione dopu, i boli sò più dolci.

L'abbuffati di potassu sò sulfate di potassiu (liberu di cloru), sulfate di potassiu, chloru di potassiu o una sustanza dada in forma di salitu. Tutti l'anu pussede un effettu equivalenti nantu à a vigna, ma dumandate l'usi cumprendenti.

U metudu più faciule, più risque è più sicuru di u uva nantu à l'inguernu hè di mette a carna sottu à l'arbulu. A carna più adattata sarà di rami fuglianti di i raghji o di cera di girasole.

In ghjiru à l'alivu scava una groove (almenu 50 cm da u troncu), in questa fugliale hè appiicatu. Cusì ùn hè micca lavatu da e precipitazioni è i currutti uniformi à e radiche. Quandu, in 3-4 anni, hè cunsigliu di aghjunghje, quandu scorri u latru, u beccu chjucu o frittu di pollulu per a rinnovazione di nutriente di u solitu.

Foliar top dressing of uva

Stu dressing top ùn sustene micca a fertilizazione di valurizazione, ma hè solu un aghjuntu. A maiò parte spessu hè cunglinda cù spruchje di foglie da u moiu. Hè bisogna à fà quattru volte in una stagione - prima di vultiscia, dopu, quandu i boli ripen è prima di cugliera.

Grazie à u fattu chì tutti i nutriutti sò assuluti perfettamenti da e foglie, a pianta torna più menu malatia è diventa più produtca. Una cundizione obligatoriu di l'alimentazione foliar hè a regulezza, è u risultatu ùn deve longa di aspittà.