Capelli taliani d'ovince

A pelcula di u pècure in a mente di a persona medjana hè assuciata cù qualcosa assai calda, fundamentale, affidàbbili, ma à u listessu tempu hè assai voluminosa, pisanti è lenta. Dopu à a moda generale di "dublinochnoi" di l'anni 90, eranu abbandunati più o menu in favori di chjappiżi è capigliuni pratichi e più pratichi. U sciccarelli di l'Italia dissolenu tutte questi preghjudizi! A so cima hè fatta da u so pale naturali di u fabricu excellentu chì ùn impedisce u muvimentu è ùn crea micca sensazione chì arrossegue nantu à un sacchju di patata.

E capelli d'ovini e zitelli di l'Italia da Avanti anu u so "chip" - in elli sò stati trimati di pate furfali di u caprettu Alpinu. Stu animali, cresciutu per pècure nantu à i pastori di a muntagna cù i so venti piercing, hà una pezza gruurosa è brutta chì li permette di stà abbandunatu per un longu tempu finu à i chjori. In accustà e so capelli taliani d'ovincia, pudete cuntà di a pruduzzioni di pelletie è furale d'alta calidad, chì pruteghje durabilità è traccegliu di excellent performance di a vostra robba scelta.

U vantageur principalu di u pilami di u pelle d'ovinne d'Italia, prima di u capru di pelle hè una resistenza d'acqua assoluta. I Winters in a nostra latitudine anu statu carattarizatu da slush è un clima cambiante. A matina u tempu pò esse un invernu classicu - "Ghjustu è sole, un ghjornu maravigliu", è à a sera, a neve scorrerà drasticamenti è caduta. U so capeddu di coghju di qualità di u pastore ùn hà micca paura di sacarri di i tempi - ancu dopu à a nevicata più forte hà abbastanza sicondu in e cundizione ordinariu, è questu ùn anu micca affettatu u so aspettu.

A parte di fà u so capeddu femminili, l'Italia hè davanti à u pianu sanu. Famusu per u mondu sanu, u fabricatore di prodotti di fur - a sucità Braschi - oghje l'attinzioni di i so clienti una larga scatula di caprini d'ovince. Tra d'elli, mudelli di ghjovani curtite, mudeli classici longu à u ghjinochju è e luxurii longu saccu longu di pècure cù un trimigliu di pilatu in u fondu di u corpu è in i manichi.

Cù ci hè u costume di porte caprini?

L'ottima ottima - u pantaloncini ùn hè troppu corpu cuntrastanti è u ghjuvellu strettu. U lonziu di cuddaru ghjustu sottu à u cinturione pò esse dispunibule cumpletta cun un vistitu classicu in u tonu è i pedicole altri. Cunteni ancu un cùarpu, a larga di quale supera a durata di a vestita di l'uttina. Di tutti i capelli cù e capelli di pecuri d'alevetu italiani, u megliu hè furu è chapali stilati di tile di tutti stili, à l'altru di u cappellu maschile cù una lapel.

Cumu cura di u capeddu d'ovince?

A vostra bellezza italiana cusì precisa una cura pericienta cù l'usu di strumenti spiciali per a pelle prima, chì sò venduti in i stori di i prudutti di fur. U soffiu visibile di a pelle di zucca chì hè megliu esse postu in un pruduttu seccu, soprattuttu s'ellu hè un lividu ligeru. I spotschi nantu à a superficia di coghju sò bè ​​struciatu cù un gettone di gomma o un borduzzu di u lapis ordinariu. Prima di mandà u capeddu naturale di zucca d'esame per un'embarastu longu, fate a compra di e spedizione spiculate "spalle" chì imitanu i vostri spalle, per via di a vostra forma è ùn permettenu micca chì a mugla d'estremità sia cù u so pisu. Se a parte interna hè fatta di furna naturali, dopu à a fine di u staghjunale, trattatu cù a sicche (micca eauce, altri ùn mai disperse da u so aromu dispostu). Mantene a pècura di caccia d'esse livatu da u sole di u sole è i calori, u megliu di tutti - in un saccu di tela in un "cremante".