Sarafani bianchi incù lacce

Longa sicura chì a sundress era un vistitu preferitu di e donne. È oghje, assai donne di moda prefettenu stu tipu di vestiti. Sarafan accentia a fimminenza, mostra belli spalle, chest, posture. Stu tipu di vestiti, dicurata cù lace, insanamente romantica è sexy, addivintau, diventa un successu di sta stagione.

Cù que portà un sundress bianco lace?

Se a sundress hà digià inseriti in cordoni, flounces o altre decoru di lace, allura l'imagina pò esse cunsiderata cumminata, per quessa, hè necessariu di cunghjuntà u vestitu cù rigali cu curaggiu. Uni pochi dettiti seranu aiutu à ùn esse exossendu, ma cumu suppurtà suppliete l'armata:

Chì accessori è scarpi per elli?

Siccomu i sirafani bianchi bianchi ponu esse di diverse stili, da quandu compressu i scarpi, avete bisognu di centru nantu à u mudellu. Sempre un talone è una sbucinzia bona, ma e figlioli sapi quantu hè dura in questi cusì in l'estiu. Se l'avvenimentu ùn ùn deve micca sandali cù tacchi, è dopu cù un sarafanu biancu hè appruvatu di vedà sabot, ballet, sandali.

Ùn ùn abbandunate micca a ghjuvelletta, hè bisognu di selezziunate bè. Una bufanda chiffonette bianca, un magre vistu o una catina nantu à u vostru armu serà suitu una sundress. Da e ghjuvelletta, hè pussibule cun prefittà preferenu à e pediculi naturali è l'ornamenti etichi, è à e preziosi ghjudiziati, è i ghjuvelli ghjuvani.