"Eghjezialli"

U nome "piedi viventi" sona paradoxichi, circa cum'è "chjesa seca" o "zuccaru salitu". Ma questu ùn hè micca un ghjocu di parolle, i pedi viventi ùn esistinu - sò stati unani , chì sò più bè chjamati lithopsi. Hanu cunsideratu u so nome strana, perchè elliemu riprisentà i pieddi è culi, chì adaptanu à u paisaghju di u rughjonu induve creceranu. Cusì, i lithopsi sò salvati di l'animali chì cercanu di manghja. È ùn hè micca l'instinimentu di l'autoreervazione una prupitati di l'essiri viventi solu?

Esternamente, i pecuri viventi pari parechji fogli, forti chì fusiona in parti. Hè una razzi assai massiva, chì manghja in a profonda è scegli a umida e minerali necessarii. Certamenti distingue cù i fragmenti di natura inanima, u sfacciatu u fille fiori ùn hè pussibile solu à l'epica di u fiore. I fiori di lithopsi s'assumiganu chamomile o margherite è si trovanu assai uriginali, cum'è si fanu crèscini in pedi nudi.

Criditatu di Lithops

Hè strasurine chì pò esse, queste stese esotti poni esse posti in lochi di u paese è ancu in casa. Senti felice, formando un spaziu densu è ciumi è rifieghjanu à spiegà, è pusendu nantu à e valdi. Hè megliu piurà i pianti in vapore non grande, ma anchi, prezzi di u fondu cun un bon drenaje .

Surviving in severe conditions of desert, lithopses, requereixi una cura curretta in casa è in lochi di u duminiu. L'ultimi di tutti, crescenu in u terrenu soleatu apertu à e altitudine temperature. In u invernu, a tampiratura si deve basatu à 15 ° C è aduce l'illuminazione supplementaria.

Soil per lithopses

U sustrato per u cultivamentu sarà liberatu è sgettu. A so cumpusizioni hè relativamente constante è ùn pò micca tollerà dramaticis cambiamenti. U tarritoriu inclettinu sughjitura di rossu, pizicu è di terre argini. In certi casi, pudete aghjunghje chips granite è cambià i proporzioni.

Apriremi ogni 3-4 simane, e pedi vividi deve esse alimentati. Per questu, i prudotti preparati per i cactus sò perfetti.

Cumu l'acqua di i pezzi?

A ragiunità più cumuna chì unpretentiosu, in prima vista, succulenti murenu in manu di ancu i pruduttori crescenu, hè un eccessu di umidità. Oravale i devanu esse assai astringenti - un'altru in quasi 2-4 simane, invece chì a temperatura è lumera suffirenzia. In l 'invernu, i lituliani sò trasferitu à un famu, questu, razioni secchi: da nuvembre à u principiu di marzu ùn sò micca rinsicati à tutti, solu in spraying a foglie. I friddi ùn ani micca a vargogna - ùn hè micca u so statu naturali di transitu, è micca un signu chì si stàvanu da secunda da a mancanza d'umidità.

Lithops: trasplante

Duranti u prugramma di criscenti, i "pedicultori" pò diventà cramped in a capacità predica. Dopu ci anu da esse trasplante, eliminendu una parte di u sistema radicali, chì, in ogni modu, purga assai prestu. Prima di cultivà in un novu platu, avete da tencelu per parechjine in acqua acidificata, questu puderà rilancià è limpià e razzi.

Semplici di specimpii sipurtati avà deve esse bè cundutu à l'altri, sburtannu a terra cun u mischju di u racoltu. E in modu chì e foglie ùn puderebbenu, anu da esse sprinkled cun grava fina. Dopu chì u trasplante hè stallatu, hè megliu mette in i lithopsi in un locu fridesimu - per inizià u prucessu di furzu.

Lithops: ripruduzzione

Quessi stati ripubblicati riproducienu cù l'aiutu di e zitelli - cusì petite chì quandu si sferenu si sò spargugliatu nantu à a superficia di u pianu è solu una spugliata cù sabbia. In cima di a cuvette per u crescita hè megliu copertazione cù una filmea - questu creà cundizioni ottimali per a ghjonghje. I fiaschi fucili sò stati prontu à u soli, per avè cresciute più forte rapidamente.