Felted cherry - care, cultivation and pruning

In più di a cirasa usata per noi, ci hè un modu di sentite cherry. Questu hè un arbulu chjucu chì righjunghje à un massimu di 2 m, coperto in staghjoni calda cù fogli allargate cù una pubblicenza limitata. A strada, era questa pianta chì hà avutu u nome "felt". E postu chì a patria di l'arbusto hè cunsideratu u territoriu di Cina, hè ancu chjamatu chjaru cinese. I frutti di sentate cherry, ronda, tagliu chjucu, rosso o rosatu, anu un gustu agriru è dolce per u cuntenutu di una piccula quantità di vitamina C. È parlerà di e particularità di cultivà una cirasa sentata.

Sposione una cirasa sentata

Sottu à a piantazione d'un cherry cherry preparanu un spaziu assolatu è apertu cun una land fertili, cun una reazione nimici è à u solitu fraccione. Cirasa si sviluppa bè in mancosa lucente o sorghja lucali. U sburissu pò esse trattatu cù calcina è hè impurtante chì l'acqua sottumessa hè stata almenu un è metru metri sottu a superficie di a terra, altrimente l'arbulu ùn solu ùn pò furnisce fruttu, ma spicchè è muriri.

Plantate una ciliegia cinese in u vaghjimu in u settiu di u primu prugramu in un colpu di piantazione cun u diametru di 60 cm è una prufundità circa 50 cm. Posa un bucket d'humus à u fondu di u pitottu. Se ùn avete micca un fertilizante organico, utilice una misura di fosfato-potassiu. A strada, i ghjardinati cunvienienti urganizeghjani à cultivà una quantità di cepu di cirè (à una distanza di 1-2 m) per migliurà a polinazione. Prima di ponae, i radichi di e piante anu da esse scurciutu da vinti centimitri è trattatu cù u chatter di terre.

Cogni una cirasa parfetta

In genere, special care for felt cherry ùn vole micca, si sviluppa bè è sviluppeghja è senza assai sforzi da parte di u patrone. In ogni casu, per una bona vaghjime, parechji cura di a pianta hè sempre necessariu.

Prima di tuttu, un pruning annual di una cirasa sentata hè necessariu. U so ghjo principali hè, per suprattuttu, a furmazione di una corona putenti di u boscu è u so mantinimentu in a fase attiva di u crescita (rejuvenation). Ùn avemu micca bisognu di u scopu sanitariu di a poda.

A prucedura hè fatta da principiu di u vaghjimu d'oghje chì i cappioli sò dispuzzanu. In u primu locu, i ciciri danni, i rami è viechi è secche sò sfraccionu da a cirasa sentata. I culti è fiaschi chì crescenu in daretu, per ghiaccià. Trascendu un focu centru di circa 40 cm in altu - u troncu, e rami posti deve esse sbulitatu. Lasciate solu i forti 4-6 rami superiori superiore, chì cresce in diverse direzzione. Sò scurciati da 2/3 di a lunghizza.

Da u settimu à u 8u annu, un cherchez imutu necessita un prudinamentu rejiminante. U fattu hè chì u tempu di fruttu di a ciliegia chinesa ùn sia più di 10 anni. Ma a sete dispusizione da i voglii anziani è malati addiventanu stu periodu, chì vol diri chì u zuffate sarà piacè di piacè per parechje anni più cù frutti dolci è agri. Quandu pruning rejuvenating, prima caccià un pocu tirrimu di laterali, senza avè i bagnu di e branche intellettuale è di sicuru a parti cintrali di a curona. Quandu i filòsufi novi s'appoghja in a parti infermale di l'arburu, a vurpi corona pò esse eliminata.

In più di a poda in u cultivo di cilieghi sienziali, u regnu puntuale hè impurtante. L'arbusti eternamente stufiata, l'umidità eccessiva hè mimita cù poviri fruttu è crescente.

Curingu è cultivazioni di ciliuri sentiti in più di a poda implica ferti cun fertilizanti. Hè purtatu in a primavera dopu chì u fiore si trova. U fertilizante cumplicatu cumplicatu cumu cun un augmentu di cuntenutu di nitrogenu. A sustanzzioni hè spargugliata in l'area di u curnu truncatu è prestu hà sappiutu cù rinfriscanti per 4-5 cm, pruvatu à micca per dà a radica. U secunimu fertilizante hè pruduciutu in l'addevu abbitanti chì cuntenenu u fosforu (per esempiu, superfosfatu ) è u putassiu .