Sintomi di u zuccherinu di sangue

E quantità eccessivi di glucose in u sangue sò chjamati iperglicatie. Puderia un ingaghjamentu in u sughjettu di a diabetes è à causa di altri malatii, è di piglià certi medicazione. Sfortunatamente, i sintomi di u zucchero sanguinatu elevatu sò micca specifici è raramenti sò chjariamente espressi, per questu ùn hè spessu per diagnosticar l'iperglicziamia in i primi stadi di u sviluppu.

I primi sìntimi di u zucchero sanguinicu

In a maiò parte di e persone, e forme fermesi di iperglicèmi ùn sò micca accumpagnati da alcunu manifestazione clínica o sò micca debbuli chì u paci solu ùn a cura micca.

Trà i sintomi primuridii di u zucchero sanguinariu hè nutatu, principalmenti, a desidratazione. A causa di mancanza di fluidu in u corpu, i seguenti seguenti seguenu osservatu:

I sintomi di gravità moderata per i livelli elevati di zuccaru sangu

Sì l'iperglicèmie ùn hè micca cuminciatu à un urganisimu, a concentrazione di glucose continuà à cultivà, accumpagnata da un stage cliniche:

Chì sò i sintomi severi cù u zuccheru sangu?

Una concentrazione assai di glucose chì supira a figura di 30 mmol / l di sangue, pò causà perdita di a cuscenza, dispiace. Inoltre, l'ipergliċemia severa leva qualchì cuncipitalie periscinu di a vita - comma è cetoacectose. Di genere, questi effetti sò quannu a pruduzzioni d'insulina ùn hè micca abbastanza o assenza assicurata da a prugressioni di u tipu 1 è a stagione 2.