Pani cù u zuccaru di a pasta di levadina

I bunchi cù u zuccaru di a pasta di uvedu si tenenu un gustu rich richi è nutizionale. Sò perfetti per u lamentu di u tè o cumplementari un vetru di latti per un pranzu.

Cumu cunfurzà bollesi cù u zuccaru di a pasta di levitu?

Ingredients:

Per u riposu:

Pi lubricate a cima:

Preparazione

Acalmamosicà u latti à una mani di calidez, aghjunghjene vintu cinque grammi di zuccaru granulatu, legatu seccu, cunfine finu à dissoluze è si ponu in un locu caldu per quinze minuti.

Oghje s'incagliò cù u zuccaru restante, u zucchero di vellinu è u sali, pour à a mantra funnuta è u battinu. Poi pour a mezora di levede è ligne, mischie è pour a farina tamanta. Invece una pasta bruttulenta è ammaite nantu à a tavula. Hè bisogna sia soft è liberu da e mani. Pudete periscenu perdicamente e to mani cù a mantra per facilitate u prucessu.

Determinate a pasta in un tazzu o qualsiasi altru prublema adattatu è lasciate in un locu caldu per quasi un ora è mità. Duranti stu tempu, cresce in u voluminu circa trè volte.

Prestu a pasta di bunifoli cù u zuccheru hè trasferitu in una superficia plana, sprinkled cù farina, è dividite in porzi, cù un cutiddanti cutidianu. Ogni cunmessu hè spargugliatu in un pastellu flat, chì ghjucatu cù l'oliu vegetale è sprinkle cù u zuccheru, in quale, se vulete, pudete aghjunghje cinnamonu.

Avà scambià a torta piscia, aghjustanu i so vini, doblegate à a mità, è fà un cutru lonzitudine cù un cuteddu. Grasping i canteri di u cuteddu cù e vostre mani, svolge a pasta com'è un libru è a puscia nantu à una pappaccia di baking oiled. Demu i buns per esse separati da vinti minuti, patti cù anziani chistati cù l'acqua è un pocu di vellillina è stabiliscenu in un incosciatu à u 195 ° furdu for vinti à vinticincu minuti.

Ci vugliunate i bolli cunfinate è godi.

Prune pastevi cù zuccaru è zucca

Ingredients:

Per u riposu:

Pi lubricate a cima:

Preparazione

Per a preparazione di a prova, avemu trattatu prima cù l'opaca. Emmeneionse u latti à un calidez piacevule, dissolve u levitu in questu, duie cuccume di zuccherinu è farina è fate mette in un locu caldu per trenta o quaranta minuti.

In a cullette finita aghjunghjendu u zuccheronu, u zuccaru di vellinu è un pocu di salinu è u mondu di u ovu. Cumplementu, sferendu a foglia patevule, amassi a pasta fina. Hè bisogna sferata da e mani è micca dura. Cusì pruvate micca di aghjunghje parechja di farina, ma per a cunsulazione di a misurazione aghjunghje a manu cù e mantene. Determinemu i pratici cù a prova in un locu caldu, coperto cù una bagnu sicura.

Prestu per trasfurmà a pasta passata à a tavula, spizzata cù farina, diventemu in porzioni, da a quale avemu prima formate perle, è torte. Lubricate a superficia cun oli vegetale, fretta cù u zuccaru è a papaveri secca è turnate in un rotulu. Pruteggiate i so viti è aghjunghje a meza. Cù un cutidianu filu feremu una incisione longitudinale, è turnate e so vini in direzzione diffirenti. Pudete simplificà u cuteddu in pezzi, piumate nantu à una parte, è nantu à u sicondu u liggeru addiventanu i canteri. Assicurà una parolla di rosati. Pusendi u bolli nantu à una vaca di furmagliu oiled è lasciate per dumandà vinti minuti. Poi a battiri la gula cù l'acqua è un pocu di vilillinu è di questa mutazione di cuncini, chì ùn anu micca aduprà u locu cù zuccaru è rosella.

Mandemu u panu à u focu incalfatu à u 195 gradi per vintu vintu cinque minuti.

Se vulete, pudete aghjunghje frutti stufa o frutte sfruttate à u riposu. Ùn saldarà micca menu savuroso.