Charlotte nantu à a crema agria

Charlotte hè un pastele francese tradiziunale fatta da u pane fresco frescu, u custard è u licore. Ma in u nostru paese lu nomu "charlotte" hè utilizzatu per i pastificà di castagnelli di u biscuttinu, in quale pudete utilizà facilmente alcuna altre frutta: pira, prugna è banane. Oghje, vi cunsigliarvi cumu di affucà un charlotte diliziosu nantu à a crema agria. Scopre chì si pò esse incredibbilmente aria è ligamenti ligera.

Ricetta per Charlotte nantu à a crema agria

Ingredients:

Preparazione

Allora, per fà una pasta, avemu un ovu in un tavulinu, fate in zuccheru, fate aghju nourite, soda, farina è cunfruisce assai cun un battiu finu à ottene una massa chì s'assumiglia à una crema cremosa agria. I mazzuli sò puliti, tagliate in fedeldi fini è mette a mezzo di u fruttu in una forma fatta. Pundu qualchì parte di a pasta, aghjunghje i manzoni restu e tornanu torna a coghju cù una pasta. Aghjunghjia a torta in un forru preinfirmatu quasi 40 minuti.

Apple charlotte nantu à a crema agria è di mayonnaise

Ingredients:

Preparazione

Tutte l'ingredienti necessarii per a prova sò colpi in un colpu profughu è mischisfattu. I pomi sò sbuchjati è schrizzati in tagliati finti. Allora distribuite ancu in una forma deep intagliate cù l'oliu, pour à una pasta è fremisce u pastellu durante 30 minuti à una temperatura di 180 ° C. Una charlotte preparata cù crema agria è manzili hè crisciuta pocu, tagliatu in pezzi è sirvutu per tè.

Charlotte nantu à a crema agria è iogurt

Ingredients:

Preparazione

In un coltu prufunditu, ci cunnetteamu tutti l'ingredienti necessarii per a prova, pour a farina è a battaglia cù un mezcladoru finu à l'uniforme. I mazzuli sò limpiati, tagghiati in cubbi, è i casci sò chjucu. Avà pour a maiò parte di a pasta in l'oliata, anu sprinkled with nuts, si sparghje e fette di manzili, pour a pasta restante è sprinkle cù pani. Mandemu à u furmellu pre-cali è aghjunghjite à prestu, solu 35 minuti. A pie charlotte nantu à a crema agria hè adazzata à a vuluntà cù u zùccheru in pezzu, a salsa di caramelu, a canna à u focu o una crema battiata.

Charlotte nantu à a crema agria in un multivariate

Ingredients:

Preparazione

Cusì, prima funnuta a mantena in a tazza. Poi pour e zuccheru è moltu à grind everything to homogeneity. Dopu quì, aghjunghje u gustu, fate l'ova di pollula è si sbattìu cun un mezcladoru finu à chì a massa si sarva biancu. Aghjunghje, aghjustemu a crema agria, fate graduamente in a farina è intruduce bè chì ùn ci sò micca lumps. In u risultatu, avemu bisognu di ottene una pasta homogeneia, similar à a crema agria di levitu. In manzoni, tagliate a casca è tagliata cun lobuli. À u fondu di u culleghju multivazzate abbandunà circa 1/4 parte di u mischju, fatevi un fruttu pocu, torna pour a pasta è fate cusì finu à quà aghjustà da a pasta è di a manzila. Piglià a tappa di u dispusitivu, hà stabilitu u modu "Fornitura" è aspittà circa 60 minuti. Dopu à u sonu di sonu, cun cura, cù l'aiutu di una cunchera di steamer, cambia a charlotte è affucò per un'altra mità ora.