Amichi anu tornatu in l'affari: Ben Affleck è Matt Damon sò producendu a seria

A stampa informau chì amichi di a zitiddina, i culleghji Ben Affleck è Matt Damon, travaglià nantu à un novu prughjettu. Iddi avianu pruggittatu di pruducia una seria di TV, chì parevanu nantu à l'aria di Showtime. U titulu di a film hè "City on a Hill". Avarà trattatu cù u mondu criminali di Boston in i 90 - un periu passatu per l'autore realizazione creativa d'Affleck.

Chì ghjè interessante per questa situazione è perchè sta volta? U fattu hè chì à a fine di u XXu seculu a capitale di u statu di Massachusetts ùn era micca u locu più pacífico. I Clans criminali dividenu e sferenzi di influenza, è a pulitica preferì à aghjustà i so ochji per tuttu questu.

A materia pruteghja un'arbulu sianu diversu in quandu u prucessu culore vene à u cori di a New England, chì hà servutu prima in Brooklyn. Ellu travaglià cù un certu veteranu FBI, un omu dura, corrupto, ma rispetu in certi circles. Stu stellu duet vi purtalla l'ordine per a cità.

Detalità interessanti

In u centru di a trama hè una operazione cunnisciuta chì anu distruttu a ghjerarchia criminali di Boston. In a storia, hè registratu comu un "miraculu di Boston". U direttore Gavin O'Connor hà dettu di dicenu a virità annantu à quelli avvenimenti chì utilizanu carichi fittizii.

Signore O'Connor hà digià annunziatu nantu à a prublema nantu à a film. Sicondu in ellu "A cità nantu à a cullina" serà tuttu ciò chì distingui un thriller criminali di qualità: assai sangue, tradimentu, sagni tramplinati è secreti familiari. Chì ùn site micca i passioni di Shakespeare?

Leghje ancu

Nota chì per i famosu attori di Hollywood ùn hà micca esse a prima pruduzzione. Insemi anu travagliatu nantu à a serie "Corporation" per u canali SyFy.