Comu l'acqua di a zucca senza sapienti?

In a cucina, una donna di casa pò truvà una verdura aranita - carotta , chì hè usata in quasi ogni pratiche tradiziunale per noi. In vista di tali pupulità di i razzi, parechji prupietari di e campagnoli si pruvate cultivà nantu à i so propiu, avè ricivutu cum'è una ricerca di carruzzu l'ambiente. Tuttavia, da u mumentu di u sembra à a cugliera di a cugliera longa, parechji matessi deve esse cunsideratu. Spicciamenti cuncrete l 'irrigazione. Cusì, hè nantu à quella chì avete bisognu à l'acqua di i carni nantu à a pianta è cumu appriccià dinò sta prucedura.

Comu l'acqua di a zucca senza sapienti?

In generale, cum'è qualsiasi piante, zappanu senza regrossi ùn creceranu. Per quessa, l'umidità di a tarra dopu à stade hè simpricamente necessaria. In u stessu tempu, fate nutà chì questa cria hè abbastante esigenti per a rega, ma ùn si pò micca tollerà l'insuffiziatu è u cuntenutu di umidità. In a prima varianti, a cima sviluppa assai è a razza hè ghjustu rachjata. In l'absenza di riabilimentu, u crescita di tutte e parte di a caruta ùn si faci micca degne, u fruttu hè amara, è a so pelcula si stende.

Se parlemu di quandu l'acqua di i carni nantu à a pianta, u primu regu duveru avè esse fattu finu à chì e parolle si prisentanu nantu à i letti. È ogni volta a serie hè spressu in pruvedimentu abbastanti. Per esempiu, per i pianti ghjovani, circa 3-4 litri per metru quadru di i letti sò ottimali. Cumu a crescita di u vegetale, u cuntenutu di umidità s'acquista cresce in modu chì u latru soffianu à a prufundità di a parte di a razza (circa 30-35 cm). In u stessu tempu, 7-8 litri di l'acqua sò utilizati per ogni metru quadru.

In quantu a manera di spessu chì tenete bisognu à l'acqua di e pastori dopu a piantà, pudete piglià un pocu qualchissia. Se u tempu hè assolatu è seccu, u situ s'hè riabilitatu duie volte a simana. Se a freccia di rege hè alta, hè cunsigliu per aumentà a triere per a simana. Circundente à a fine di l'estiu aghjustò i letti cume spessu - quasi una settima à sett'anni à deci ghjorni, senza scurdà di aumentà u voluminu di l'acqua. À a fine di l'estate, a regola hè fatta cum'è necessariu, quandu u tempu siveru osservatu. Ma per 10-15 ghjorni prima di cugliera, hè cunsigliu per esse stalle. Certi orvitori recommandé rego di i letti per a notte prima di coglie i radichi. A tali misura aiuta u verdura a mantene a succissione.

Un aspectu impurtante hè cumu degnu di eterna e carburanti dopu à cultivà. L'acqua sottumessi à e canteraghju prima l'emergenza si deve esse realizatu da u regnu. Cumu a so manera, facenu u listessu cù e immature plants. In u futuru, l'area cù zappunate pò esse riabilitatu da aspra.