Museu di Sex Machines


Trà varii è entretendu à scambi intornu à Praga, hè bisognu di esse un visitu à u museu di machini di u sexu, chì hè ancu chjamatu u museu d'eroticismu o vici. Attualmente attraente, cum'è tutte e pruibitu, ma à u listessu cuntinutu ripulsivu di sta istituzione atrai turisti è residenti di a cità. L'ingressu à l'expositu pocu è permessu di l'età di 18 anni è custa à $ 7.


Trà varii è entretendu à scambi intornu à Praga, hè bisognu di esse un visitu à u museu di machini di u sexu, chì hè ancu chjamatu u museu d'eroticismu o vici. Attualmente attraente, cum'è tutte e pruibitu, ma à u listessu cuntinutu ripulsivu di sta istituzione atrai turisti è residenti di a cità. L'ingressu à l'expositu pocu è permessu di l'età di 18 anni è custa à $ 7.

Cosa insignava à u museu?

In cunfurmità di e fotografici fatti in Praga in u museu di e maglie di u sexu, avete involutà capunanzu à pensà à a vargogna à visità sta istituzione. Eppuru, quasi ùn anu inghjenò, capisce chì tutti i vacillazioni eranu in vain - ci hè veramente qualcosa di vedà è per scopre una gran quantitatione di cose novi. In una zona di più di 600 metri quadrati. Ci sò più di 300 spettaculi divertenti.

In apertura in u 2002, stu museu diventò un grandi scossa per i costuli di e civili e civili, chì hà cunsideratu chì era l'altu di l'obscenità. À u tempu, e passioni sustegnu, è invitati di tutta l'Europa criscenu quì à quì pi cumprà a so curiosità. À i trè settimani di u museu sò parechji pagine di temi diversi, chì i mura di i quali sò dipinti in un coloru rosu intensu:

  1. Hall of underwear. Forsi, questu hè una di l'expositioni più modesti di u museu di e machini di u sex. Eccu avete vistu un sbagliu corsethi, pantaloni bassi è calze e calze. Ci hè ancu e mostru di antichità di ghjuvanotti per i femine è l'omi cù spaghetti mudele in i posti causali.
  2. Attrezzu in màsculi è BDSM. Diversi mascara di u latti di latte è di latti à i nostri ghjorni attrae l'amatori di l'inusual in relazioni intimi.
  3. Sex Machine. Sti oggetti in u travagliu di cumprinzioni mudernu cù l'utilizazione di l'electricità Ma ancu prima di a so invenzione, l'amatori empiezii di l'esperimenti in amore venenu cun ogni modu d'adattazione per diversificà a vita intima. Diversi tavule, sedie, bufali per a retenzioni furmata è vuluntaria sò accumpagnati da una struzzioni di signura in parechje lingue è un schematicu.
  4. Apparecchi elettriċi. Dopu qualchì tempu, quandu l'electricità hè stata scuperta, i sviluppatori di tutti i raghji circate di modi per fà a novità in a so vita sessuale. In seguitu hà diventatu un tipu di cummerciale. Tali attrazzi, induve sottu a influenza di un impulse elettricu, e donne è l'omi pudessinu sperienze piacè, ponu vede è ancu toccu in un apparatu veturatu equipatu.
  5. Dilfu è vagini artificiali : u venditore di legno cù traccia di numerosi usu, decorativu da u vitellu Bohemianu, lattice mudellu è assai altri. U museu possa una incridibili coleta di sti prudutti per cunsulazione.
  6. Intimbrunu piercing . Ci hè chì esce da u piercing à i vostri genitori hè statu assai populari da parechje persone. Queste tistimuneghja à a pusizione cù tutti i tipi di piercing per i femine è l'omi.
  7. Cinture di fideltà . In u museu di machini di u sexu, una stanza separata hè riservata per a manifestazione di i cinturione di fideltà, destinata à a femme è u sessu maschile.
  8. Cinema di cinematografia erotica . Dopu chì tutti i salotti di u museu di machini di u sexu in Praga hanu statu passatu, resta di visità un ommianu cinimatimu, induve anu vechji film porcellana in biancu è biancu da u principiu di u seculu passatu.

Dove si trova u museu di Eroticu in Praga?

Per fà vene à questa istituzione unica, hè bisognu di un bellu cunnuscenza di a cità, perchè u museu hè situatu alluntanatu da e rùvate turisticu è frequenti. Hè situatu à a parti più stretta di u stradale Melantrichova nantu à a strada di Wenceslas à a piazza di a cità vechja . Se u percorsu di passeggeru hè troppu complicatu, hè cunsigliatu di utilizà i rotte à l'estazione Staromestskaya: