Langosh - ricetta

Langos (langos, ungarisu, literalmente "fiery") - un trattatu cumuni in a forma di picnics, vacanze in l'aria, durante i fieri è i festività folklori. U pezzu hè populari in Ungheria, Austria, Repubblica Ceca, Slovakia, Serbie è Rumanìa. A ricetta per u langos di cucina hè simplice, cum'è l'ingenutu - hè un pastele fatta da a pasta di levadura , frittu in l'oliu vegetale.

A menura spessu langos sirvìanu cù alloghju à a salsa è / o furmagliu, crema agria. Ci sò dui virsioni principali di l'urìggini di u Langosh. Sicondu unu di elli, per l'Ungheri, a ricetta vinia da e tradizione culinària turca. Sicondu una altra versione, a storia di a cucina cuscini cum'è langue ravasi remonta à i tempi antichi Rumani.

A volte vogliu fà un pratiche simplice, veloce, ma micca bastatu ordinariu, è cusì, langosh Ungherese - solu l'opzione favoreta per un such case. In particulare sì, per esempiu, in u paese è pudete mette a tavola in l'aria aperta, sottu un canopy, in a veranda o in u balconu.

Cume furià u langosh?

Ingredients:

Preparazione

Emprastate a pasta da a farina tamanta cù u metale odorevule o unpaired.

Vi cunsiderà u spugna. 2 cullenade di farina aghju eranu cù u zuccherinu è u levitu è ​​dissolviu in acqua pocu calvinatu (vetru, temperatura circa 30 ° C). Pudete u cuntinuu in un locu caldu per quasi 20 minuti. Pigliemu una cullette in un tavulinu è cernigliavvi a farina. Aghja aghjuntu un pocu di salitu. Amminimu a pezza cù mani oiled.

Scorrini in un bagnu, mette in un tavulinu, fegà cù una toalla neve è lasciate in un locu caldu per uns 20 minuti, da quale aghjunghje è aghjà. Pudete ripite u ciclu novu, ma ùn hè micca necessariu. Scumpemu a pasta in pezzi, forme lumps e rintricà cù un pappagallou in pasticcii planiche o pudemu forme pastelli cù e nostre mani.

Fritto tortilla cun un giustu in assai oliu à una bella tonalità oru è dispostu in e napolevuli per oliu u vetru. Pane finitu cu struciatu cù alli o fugliate cun un sapellinu di ciponu. Preparate a seguita: aghjunghjendu una pappatura russa da u moru cun un pezzu di sal, aghjunghje un oliu oliu o acqua. Servite cù u furmagliu, a crema agria è l'erbe.

Inoltre, hè bonu per serve à l'altri pratiche adattati (tematichi adattati l'Ungaria, Rumena, Austrica, Slovana, Ceca o Serbe) è un vetru di u vinu d'u vinu, un fragranti palinka o raca di frutta.