U zitellu hà u mutu - chì fà in casa?

Eghjetti di babbu sò un oghjettu delicatu è vulnerable. In u 75% di i zitelli à 3 anni di età, ci sò prublemi cù l'arechje. U dulore severu ùn hè micca sempre occultatu. U zitellu pò esse tombatu solu da u malassimu, pudete vede cumu quellu chì tocca l'orella. Oghje u doru in l'audizione i causa babbone ùn sò micca malatisfatte, ma ancu intruduce insupportabile. Comu regula, tali locu hè tardu da a notte o di notte. In l'articulu parvarèghjite ciò chì fate se u zitellu hà un orutu assai dulore.

Perchè u zitellu anu u mutu?

I casi di malatìa pò esse u seguente:

Allora, si i migghiuroni fericci l'udite, i paisani avemu bisognu di esaminà u zitellu. Cusì pudete stabilisce a causa di u dulore. Per fà questu, deve esse realizatu l'azzioni seguenti:

  1. Examina cù cura l'auriculata di u zitellu per a presenza in l'arechja di un corpu straneru, furuncu. Ùn fate micca qualcellu stessu, altrimenti aggrava a situazione. Quandu pudite, cunsultate un duttore.
  2. Prisenta u saliu cartilaginu in fronte di l'aiutu di l'auditu, o pull the baby da l'arechja. Se u dulore s'intensificheghja è u zitellu ùn cumincià à esse capricciusu, perchè, assai probabili, hà otitis. Se u zitellu ùn rientene micca i vostri atti, allura u prublema ùn hè micca in l'arechja.
  3. Fate a temperatura. S'ellu hè risuscitatu è u zitellu tocca l'orella, significa chì u zitellu hà otitis, eustitis (inflammazione di u tubu auditivo), etc.
  4. Examina l'ore di u zitellu per a presenza di secrezii. Sì trovi pusere - avete bisognu à chjamà immediatamente un specialista.

Cumu aiutà à u zitellu cù u sultu?

Se un zitellu hà da frebba è fessi l'orella, andemu à guardà modi per aiutà u zitellu. Ricurdà chì in questa situazione, i compressioni di scaldà ùn sò micca fatta categurichi. Puderà sguassà un oliu a soffiu umane nantu à l'alcuni burocchante un swab di cuttuni. Ùn avete bisognu à calà l'alcohol. Per ùn ùn mette una freccia freda in l'ombra infundada, calene u fial un pocu cun un liquidu (per esempiu, in acqua calda o in mani).

Se a tampiratura hè crescente, u primu aiutu hè a cumpressa. Fate a casa assai cun rapidamente è faciule. Pigliate una tela di cuttuni (pudete 5 taglici di gasa) è trasiri in una solu sulidora di acqua cù vodka (proporzione 1: 1). Lubricate a pelle à l'ore prima cù vaseline o crema. Apply the compress so anulazione hè aperta. In cima di u foglia mettite, mette u curu da u papatu da cumpressa (l'auricula hè abbandunata ancu). E poi - una capanna di lana di cuttuni è sdegnu cun un attaccu. Mantene a cumpressu hè necessariu durante una ora.

Cusì, avemu cunsideratu modu cumuni per esibitu u dulore, se u zitellu hà u mutu.

Se ci hè acqua in l'ochju, ci hè necessariu di siccarlu prima. Questu hè fattu assai cun cura cù un swab di cuttuni o un secadori di hair. Un corrente aereo hè diretta à l'arechja per 20 seconde. In questu casu, u secadoru di hair debe guardatu da l'arechja à una distanza di 50 cm. Dunque, pudete impedisce l'aparicio di u malatie in un pezzu dopu a prucessi d'acqua.

Cumu aiuta a rimedii tradiziunali si l'ore di u zitellu duce?

Ci hè ancu e ricche di l'avutru chì aiutanu u so babbu. Cunsigliate parechji di elli:

  1. Gota da u ghjacciu di cipudioni. In u fornu, foglie a cipolla di cipolla in a buccia finu à chì u zuccu accumente. Squeeze u zitellu in bocca à cheesecloth è calufia intarrà in l'uce.
  2. Goti di oliu d'oleo. Per mezu di l'oliu d'agliu passanu è intarrà 2 gocci in ogni l'ore.
  3. Tamponi di una mischia di cipolla è di mantra. Grate finamente e cipolle, aghjunghjene linsee o mantra. Tampon cù a mezchemu ricevenu in l'arechja.
  4. Goti di oliu d'amanduli. Attu comu un anesteticu per otitis.
  5. Goti di propuni è di meli. Tinta spirituosa di propolis mixed with honey (1: 1). Bury in l'arechje di u zitellu 2 zuttati di notte.

Ricette ricetti sò effittivamenti se u zitellu hà u mutu. Ma i genitori ti ricorda di chì questu hè solu u primu aiutu chì facilitate a soffrenza di i vostri migghiori. A più impurtante chì deve fà faccile hè mostra u zunzellu falu prestu à u duttore chì scegli u trattamentu boni.

Speranza, i nostri cunsiglii vi diceranu ciò chì fà in casa, se u vostru piccioccu hà u mutu.