I tagliolini rossi è l'ochji inchjati - cumu tratta?

In ocasioni i pruprietarii di i turtlides rougherie facenu una situazione quandu a so oghja oghjera o ochji s'ingrana. Sicura chì u prublema deve una solu suluzione, ma chì cosa fai, chì tipu d'aiutu, se a tortuga hà inchatu?

Trattamentu di e tarri di roselli - l'occhi ciuri

U primu mutivu per quessa chì e tummasu rougnozzu l'ochji inchjati hè un cantu inadecuate di nutizie carotene-nutritivu in a dieta - carotta, fegate, latte, gjassi d'ova. Simply put - avitaminosis. Una altra causa di prublemi di ucecale in i pumati turtlettu pò esse una violazione di e cundizioni di i cuntenuti - mancanza d'irradiazione ultraviolet, acqua brutta, temperatura di l'ambienti baixa.

Hè spertu chì a question si sviluppa, cumu tratta una turtle rougata si i so ochji sò inchjati? Prima di tuttu, se a ragiò di cura improperu, ricumentate a vostra attitudine in questu puntu, è prupone a vostra petite cù a cunsulemu massimu. Duranti u trattamentu, un animale debbitagliu deve esse spartutu da altri tribesmen si mantene vede parechje persone. Parechji volte à u ghjornu, i prucessi di l'acqua deve esse realizatu in forma di bagni cù una temperatura di l'acqua di 26-28 °. In a determinazione di a vitamina vitamina, i presenza di injezione intramusculare di vitamina A, u cursu hè determinatu da u duttore secondu a gravità di a malatia. Oghje cunsiglierevule 2-3 volte di ghjornu per lavoranu cù una suluzione di l'acidu boricu, è in i prudutti in casu di ricenti sò ricivienti ungüini cù l'antibiotici.

E, sicuru, cura di una dieta cumila. Siccomu i tarri è rougesi ùn sò micca u 100% predaturi, a so dieta pò esse variata cù i diversi vegetali ricanos in vitamini. Offre aghjunte di a vostra pula d'ànima, Hornwort (à a strada, sò cultivati ​​indipindente in un acuariu separatu). Con piacè e tartaruga cumu manghja d'olettu, colti, dandelion o clover, pezzi di cucumber frescu o crosta di dulce. E cum'è prufilaxie di a malatia, ponu esse ricumandate per aghjunà preparazione di vitamina per alimenta.