Toxoplasmosis in cani

Toxoplasmosis (toxoplasma gondii) hè un parassita intracellular obligatoire , i vectors principale chì sò i misgi. In i so organismi ci hè un cicu di sviluppu di a toxoplasmosis è a so liberazione in l'ambienti esterni.

I cani sò a toxoplasmosi?

Cum'è altri animali, i ghjacari sò l'anziani intermedi di u parasite. In u corpu di u cane, u toxoplasma pò esiste è mantene a viabilità, ma ùn si pò esce da u mesecenu. A infizzioni hè tutta solu veramente à l'acqua o l'alimentariu.

I sintomi di toxoplasmosi in u canu ùn sò micca evidenti immediatamenti, postu chì u periodu di l'incubazioni di a malatia pò durà d'un à dui mesi. A l'epica di a morte aguda, a toxoplasmosis causa i cani à cresce i noduli limfatichi, a tezza , a purulenza di u nostru, a frebba, diarrea, fallimentu di u cori. Inoltre, i sintomi sò: perda di pesce siveru, mancanza di gattivi, untagni nervi è disordini. È pocu pocu, i sintomi sò simile à i sintomi di una infezzjoni virali. Dijudi à toxoplasmosi solu quandu u trattamentu prelitu ùn hè efficace. Per fà questu, u ghjinue hè datu un immunoensayo enzyme, chì vi permette di cunsiderà l'anticorpi specifichi è u so numeru in u sangue di l'animali.

Se i sintomi accurdanu, è i risultati di l'analisi confirmenu a prisenza di a toxoplasmosi in u cane, u veterinariu prescriva trattamentu simultaneamente in trè dirette. I parasites chì circulen dispusittamenti distrughjenu i drogami specifichi. Quelli di toxoplasma, chì anu digià annunziatu à e ciloghji, diventanu inaccessibili - anu dettu esse illatu, perchè stallenu l'immunomodulatori (mekanismi protettivi) di l'animali sò attivati. L'ultimu direzzione in u trattamentu hè di migliurà a cundizione generale di u cane (mantendu l'opara di varii organi per l'eliminazione d'infizzioni secrezii, etc.).