Wroclaw - attraversu

Wroclaw hè una di e cità cchiù vecchi in Polonia, a particulari - a capitale storica di a regione pulacca di Silesia. L'architettura di Wroclaw hè rapprisintata da sfarenti stili, è sta cità insosca hè ancu famosa per i so numerosi ponti. Hè situatu à u fiumu Odre, chì hè divisu in una quantità di rami trà e limiti di a cità.

In Wrocław, ci hè quarchi cosa per vede, a cità hè ricca in i so turis. Scupremu di u più interessante di elli!

City Hall

U più turismu turistico più famosu in Wroclaw hè a cità. U custruitu hè situatu nantu à u quadru di u mercatu di Wroclaw in u centru di a cità. L'aglesi era custruttu per un bellu tempu, da u 13 à u 16 secolo, è u risultatu d'una longa custruzzione era un edifiziu impressjonante in un stilu mixtu - combina elementi di Goti è Rinascimentu. In l'Agljene Culturale sò parechji bandieri astronòmichi s'assumiglia à a famosa Praga, è in l'edifiziu ci sò parechji musei è ancu un ristrettu restaurant.

Accolta di Centrale in u Breslavia

Un altru significativu di custruzione per a cità hè u Hall of the Century, o u Hallu di u Pianu. Hè situatu in u Parcu Szczytnicky è sirvizianu per manifestazioni massi, cumu cuncerti di l'opera, cuncorsi sportivi, forze folklori è ogni tipu d'esibizioni.

U custruitu hè stata creata usando a tecnulugia rivoluzionaria di custruzzione di rinfurzata. Hè dedicatu à u centenario di a Battaglia di li Populi, realizata in u 1813 vicinu Leipzig. Accusamente 100 anni dopu à a battaglia, l'architettu di Wroclaw, Max Berger, hà custruitu l'edifiziu in l'estilu di u primu modernismu, curone cù una cupola. In seguitu, u Hall hè statu sughjettu à parechji restaurazioni diversi volte, ma ùn hà cambiatu mudimenti radichi. Havi assai cambiatu l'aria giugrafica di l'edifiziu, oghji crescenu assai armoniosu in u paisaghju di u circondu.

Ntantu à u Salone di u Seculu hè u zoologico Wroclaw, okkupatu una zona di 30 ettari. Questu hè unu di i più grandi giardini zonii in Europa: ci sò più di 800 spezie d'animali, cumprese spezie rari d'avè.

Gnomes di Wroclaw

E sti figurini di bronzu, stallati in parechji partie di a cità, diventenu un veru cartulare di Wroclaw. Tuttu hà principiatu in u 2001, quandu u primu gnome, in questu sempre dipinta, hè quì. È in u 1987, a legenda "Demonstration of gnomes in Svidnitskaya" hè stata urganizata, organizatu da u cuntenutu fiori "Orange Alternative". U numaru di gnomuni Wroclaw hè sempre crescente, è ogni ghjornu hà a so propria storia. Ci hè ancu libretti speciali chì aiutanu à truvà questi picchi "abitanti" di a cità.

Raclawicka panorama

Questa immubiliare immubiliare in un custruitu apposta per u so edifiziu. In una tela rossa 114x15 m in altura è 38 m di diàmitru, a Battaglia di Racławice trà ribelli polacchi è forzi di u General Tormasov t'hà ripresu. U panorama hè creatu in unurità di u seculu di a battaglia, artisti Wojciech Kossak è Jan Styka hà participatu in a so creazione. Per un bellu pezzu, u panorama di Raclava era in Lviv (in Stryi Park), suffriu di bumbardari durante a Gran Guerra Patriòtica, è in u 1946 era trasportatu à Wroclaw.

Giardinu giudicu in Wrocław

Ci hè una maraviglia creazione di u paisaghju di designu in Wroclaw - un giardinu japunesi. In u 1913 una stanza fubbe accaduta per questu un ortu bellezza di u ventru era custruttu in u stilu Japanese. Dopu à l'esposizione, assai di i so elementi eranu scorri, ma in u 1996, l'autori pulacchi anu decisu di restaurà u giardinu. Esperti cunnannati da a Terra di u Rising Sun hà riacquistonu l'anzianu charmu di a perla japonaise di Wroclaw.

Giardinu japunesi hè in u Parcu Szczytnickim, l'ingrata hè pagatu (solu da aprili à uttrovi). Unu di e più interessanti è di u giardinu hè numerosi pianti, disposti in tale manera chì pari chì tutti ciascanu à tempu. Inoltre, ci hè un pittore laguna, cammelli costera, ponti è gazebos.

Staying in Poland viste una visita è altre città: Cracovia , Varsavia , Lodz è Gdansk.