22 trucelli psicologichi per i ghjurnati in ghjente

A almenu una volta in a vita di ogni persona, u pensamentu di ghjucà à qualchissia per u so ambientu stessu hè visitatu. A vostra dispusizione sò belli belli sfarenti: da a più inutilità à a staging stante.

1. Pruvate di ghjucà u ghjocu. Avete dumandatu à l'altru dumande in questu ordenu: "Quantu serà 1 + 1?" 2 + 2? 4 + 4? ". Allora dumandenu à nome un verdura. I casi sempre e persone chjamanu carotta.

2. Durante disputa o disputa cù qualcosa, pruvate per esse tranquillità. Almenu, u livellu di u vostru scambiu deve esse più bassu di quellu di u vostru avversu. Questa situazione oligarchie à parlà cusì imprudentità chì vi pudete usà contr'à elli.

3. Si avete bisognu di ottene u cunsensu da una persona, da esse prufitte per assicurà a testa in u mumentu quandu dumanda a quistione propriu. A maiò spessu si cunteranu cun voi o dà permessu.

4. Ogni omu sapi un gestu quandu dui persone sullivativi una manu è bufanu in u palme di l'altru persone, dicendu: "Dagani cinque!". Di sicuru, all of at least once missed. À a prossima volta pudete esse tranquillità per a vostra riputazione, à u mumentu di u cotonu quì u coddu di un amicu. Believe me, ùn pò micca miss.

5. A maggiorità di e persone faconu una situazione quandu in un capu qualsiasi canzuna compulsiva distractendu da i affari sempre hè torciata. Per sguassà rapidamente di ellu, simu scurpidu in a so punta di sta canzona. Un tali fenominu hè assuciatu cù l'effetti di u celu Zeigarnik, chì cunsiste à u fattu chì l'accuratà ricerpene di ricuperazione d'una persona si ricorda assai megliu cum'è cumpiute.

6. Un truppe eccezziunale per a cumunicazione cù i zitelli. I gratenti cuntrullanu contru à a disubbidenza di i zitelli. Se vulete un zitellu per fà qualcosa o manghja, pruvate à custruisce a vostra chjamata in stu modu: "Darling, drink milk!". U zitellu ùn si ricusa. Allora dumandassi a dumanda: "Duvete a tazza - blu o russa - vi vulete averebbe?". Ellu ellu u culore è u bè da latti. Elementarii.

7. Durante a negociazione, pruvate a guardà silenziu. Ci hè una supposizioni chì a ghjente ùn piace micca un silenziu eccessivu è u silenziu, perchè si farà u so megliu per rimpiazzà. Senza pacienza.

8. Si vulete chì u vostru interlocutore pensa à e vostre minzogni, pruvate alcunificà un petit detallu di sè stessu. Per esempiu, invece di dì, "No, ùn era micca in casa di Ghjacumu. Eiu cun Randy tuttu u tempu. Pruvate dinò: "No, ùn era micca cun Ghjàcumu in questu tempu. Aghju pigliatu u so catkininale, è crede chì i so genitori ùn vulete micca vede in a casa. Cusì eru cun Randy.

9. In una grande cumpagnia, pudete cuntene un picculu sperimentu. Dì una anecdote. A prima persona chì avete vistu per vede a so reaczione hè a più vicinu à voi.

10 Fà diversu di quarcunu. Ask a person to look up your eyes and not move them. Allora dumandate ciò chì u vostru amicu manghjò 3 giorni fa. Sicondu statistiche, a maiò parte di a ghjente ùn ponu micca risposta, perchè hè assai difficiu per ricurdari l'infurmazioni senza moce l'ochji.

11. Si parla in un sussurgiu cù l'interlocutore, hè guarantita chì ellu vi rispose.

12. Quandu si tratta di truvà qualcosa, più spessu ch'è micca, vi circate di dirittu à left invece di circà d'ochji à u dirittu. Per via di questu, ùn pudete micca scuperà avà scupertu a persiane, perchè a vostra perspettiva hè diretta solu in una direzzione è in una direzione. Pruvate di cambià u muvimentu di i vostri ochji.

13. Si vulete chì qualchissia crede in una storia assicurativamente imparable, repite u 3 volte, è aghjunghje ogni storia qualchì dettu. Per esempiu, dite: "Avete arricurdatu di a situazione à a scola quannu u nostru maestru intr in u carru di un maestru di matematica in u parking!" Hè assai prubabilmente, per a prima volta, nimu ci crediarà, ma si in a seconda è terza volta aghjunte e dettagli, è definite chì una persona decide chì a vostra storia hè verità.

14 Surprise i vostri amichi usendu u metudu. Fate qualcosa di parlà a parolla chì spellò. Quandu una persona risponde, immediata di dumandassi a dumanda: "Cumu fate quandu vi vede u lume verde?". Avete sorprendutu à a so risposta erretta.

15. Per ghjunghje a situazione di una persona per sè stessu, hè abbastanza per permette sta persona per dà di cortesia.

16. Un petit secretu per i vincini. Se sente chì u vostru avversariu ghjucanu bè e cuminciate à rinunzà i vostri posizione, da dumandà a dumanda: "Cumu ghjucanu accussì bellu?". Dopu questa pregunta, u ghjocu mudificà a polarità, perchè u vostru avversu cumincià à pensà à a vostra dumanda.

17. Per ghjucà un trucu in una persona chì pruvate di cuntà a qualcosa, hè bisognu di nome di un nùmeru di numeri in lignità di numeri seleziunatu chjamati. U so brainu si distrissi da instantà.

18 Piglia una sperienza nantu à unu di i vostri membri di a famiglia, pruvucannu chì nimu pò discernisce a latte di diversità fatta à u gustu. Fate a seguente: attache l'ochju "spiunalizatu", da esame da lattice. L'ultima tazza di latti hè sustituitu cù u zuccaru di lignu. U corpu umanu s'appronta à ricircerà li prudutti di latti, perchè un liquidu improvisu pò pruvucà a vucazione. Assicuratevi di guardà un bucket cun voi se decide di cumpurtamentu un tali esperimentu.

19. Si vulete ridivà di una cosa mentre andava, poi hè abbastanza per dà l'amicu sta cosa, in parallella parlendu cun ellu. Duranti a cunversazione, una persona prumessa in modu tutte ciò chì hè datu per ellu senza pensà à nunda.

20. U sicretu di vincintà un famusu ghjocu: "Pietru, tesistenti, carta". Prima di vultà prima di cuntà, fate una dile personae à u vostru interlucutore. Allora cuntinueghjanu cuntà com'è nunda di succorsu. A maiò parte di una persona hà elice nantu à a tisei, attivendu un tipu di meccanicu protettive di a so cuscenza.

21. Sicondu a ricerca, una persona hè capaci di cuntrullà e persone cun l'aiutu di l'ochji. E persone sempre in u direzzione chì vulete andà, per quessa, anu da esaminà a vostra visione per scopre da induve site. A tali affissione vole dì chì pudete distracterà à qualchissia s'emone in a direzzione di u locu induv'ellu pò esse a coliszione.

22. È u più ridículu, ma assai truvarci. Avvicinà u restu à una persona è li dumandà à chjude l'occhi e pruvà stampa di u ghjocu di carte. Mentre una persona hè occupata, pudete manghjà tutte l'alimentazione è caccia l'imperceptible.