9 casate quandu Google guarda u populu

Questu hè chì i servitori di Google ùn solu l'aiutà à milioni di persone di ghjornu in cerca di nova infurmazione, ma salvà a vita!

Allora, 9 casi quandu Google hè veramente aiutu!

I cazzi di Google Cardboard aiutò à salvà u zitellu

Cù l'aiutu di e virtuti di a realtà virtuale, i circhigi di l'ustavrattu americanu fici un opera cumplicatu assai per una picciuttedda di 4 mesi d'età chjamata Tigan, chì hè natu cun corpu severu è difetti di pulmone. U zitellu avia necessariu intervenzione mediatica, ma i medichi facìanu un problema. L'imaghjini di òmini minurizati acquistati da MRI èranu "granulati" è pocu prufurmati per cumportà azzioni precisa cù u core è pulmonomi.

Allora i duttori dicideru di ricordu ghjunghje l'occhi virtuale da Google. Hà convertatu l'imaghjate 2D in 3D è analizate l'organi di u zitellu in dettu, per questu quì eranu prestu pè l'operazione è hà rializatu successivamente.

Google rescued terrorists secreti da i terroristi

In u 2011, u ghjurnalista australianu John Martinkus, chì hè in Iraq, hè stata captu da i terroristi. Hè ricivutu per un agentu di la CIA è volia à morte, ma Martinkus hà cunvintau di usà u search engine di Google per truvà infurmazione nantu à ellu. Dopu avè firmatu chì u so ostaghju hè veramente ghjurnalista, i militanti ci dettiru.

Una donna hà diagnosticatu cù a so figliola cun u tumore di u core

A Little Bella cuminciò à scappu di lamenta di frequenza è di morta. Inoltre, a zitella era assai lugubriosa, è hà constantemente vomitedu. A mamma pigliò à u duttore, ma ùn hà micca truvatu nisuna raghjone à spiegà è hà dettu chì u zitellu era solu à pruvà l'attinzioni.

A mamma di a mamma ùn era micca satisfied with this explanation. Riturnà a casa, si vultò à Google per aiutu, è truvò chì i sintomi manifesti à a so figliola sò carateristica di un tumore di u cumbugliu. A zitella hè statu mandata per ghjunghje à l'uspidale, induve hè stata capita chì ci hè un tumore in u so core. Fortunatamente, ùn era micca metastasized, è u zitellu era salvatu.

A traduzzione di Google aiutu à piglià a partenza

Dui medichi ambulance da l'Irlanda anu da fà affruntà una situazione difficili. U pacienza nigò tragetti in modu à l'uspidale, è hà da piglià direttamenti in u carru. Dopu hà sappiutu chì a donna chì vinia da u Kongu ùn capisce micca una parolla d'inglesu. Allora i medichi ci andonu cun l'idea di utilizà Google-traduttore. Cù u so aiutu, puderanu capiscenu tuttu ciò chì u paci era avè dicendu in u Suawei, è riceve u pacatu.

Usannu Google, un omu hà truvatu a so famiglia, chì perde 25 anni fa

In u 1987, u figliolu di Saro Birley, chi vinia da una famiglia povira, era u dumande à l'estazione di ferrovia. Una volta u zitellu stancu andò in u trenu di unu di i treni è sughjò. Quand'i svegliate, era in l'altre end of India. Per un bellu tempu è senza successu, u zitellu era circava di truvà a so casa, è in fine hè vistutu da i servizii e servizii e adopri da una parte da l'Australia. Saro hà criatu, graduatu di l'università è diventà u patrone di una piccula tenda.

Viviu una vita sana è felice in Australia, ùn ùn hà micca scurdatu di a so famiglia bioluggìa è avia assai ansiusa di truvallu. Sfurtunatamente, ùn sapia micca u nome di a so cità nativa. L'unicu chì avia lassatu da a so prima vita era saccu di ricordi di zitiddina.

Un ghjornu, Saro hà decisu di cercà aiutu di Google Earth. In i panoramas, hà sappiutu a truvà una cità chì currisponde à l'imprese di a so zitiddina. Circate la cumunità di questa cità in Facebook, l'omu hà pudendu truvà a so famiglia è riunite cù ella. Questu 25 anni dopu ch'ellu era persa. A storia di Saroos hè a basa di u famusu film "Le Lion" cù Nicole Kidman.

Lighjendi GOOGLE GLASS salvò a vita di u paci

Un paciente cun una hemorruna di u cori accede in un uspidale in Boston. Dice à u duttore chì era allergiu à certi medicazione, ma ùn ricive micca quale. Intantu, u tempu passava parechji sicondi: u paci paci à urgugliu di drogu chì pruspirò a pressione. U Duttore Stephen Horn hà decisu d'adopru l'ingaghjamentu di l'informatica Google Glass. Cù u so aiutu, ellu attruva in istante à un registru medico elettronicu di u paci, è sapendu chì preparazione puderia esse assignatu. Lu paci era salvatu.

Google hà aiutatu à una donna di diagnostica una malatìa periculosa è salvata a vita di u zitellu

À a 36 simana di gravidenza Leslie Niedel sentia un forze forte in i so mani è i so peri. Ellu cunsultò u so duttore, ma ellu solu urdinò a so crema antipruritica è hà dumandatu di ùn preoccupari.

Sò in casu, Leslie decide di informazione di Google nantu à i so sintomi è truvava chì a prurite pò esse un signu di colestisiu inthepatice di donne incinta - una malatìa periculosa chì pò purtà à stillbirth. Una donna chì hè stata malatia, hè necessaria per stimulà a partitu prima di a 38 simana di gravidanza, altri hè riesce perdizzione di un zitellu.

Leslie pidìu pruvvisti supplementari. Quand'ellu venerò chì a colesterea intrahepaticamente, i medichi pigliaru uriggini à salvà u zitellu, è finita bè.

Google Maps hà aiutatu i Cinese truvà una famiglia

In u 1990, un picciottu chinoisu di 5 anni di a cità di Guanggan Ball hà travagliatu nantu à a strada di u kindergarten. Hè vinni à l'altra famiglia, chì stava di 1.500 km di a so casa. I novi parenti trattaru beni u zitellu, ma ùn perde l'aspettità di riunificà cù a so famiglia. In questu casu, l'unicu ciò chì si ricurdò di a cità di a so zitiddina - hè chì avà 2 ponti.

Vinti e trè anni dopu à u segregatu, u ghjovanu omu cuminciò à cercà in seru. Si vultò in u situ, chì hè impegni à a ricerca per i zitelli migliori, è hà sappiutu chì 23 anni fà in una famiglia da a cità di Guanggan, un ziteddu spariu. L'omu hà truvatu sta cità nantu à Google Maps, vide una photo di dui piacerebuli familiari è hà dettu chì ellu avia truvatu a so casa. Doppu un pocu tempu era riunite cù i so genitori.

Cù l'aiutu di Google, un omu era guaritu di una terrible disease

In u 2006, l'Inglesu Adam Riddle hè stata diagnosticita da u cancer. U ribellu hè stata sguassata è u cangeru rinfuccò per un tempu, ma in 2012 a malatia volta. Questu ora u tumore era inoperativu è ùn hà micca risposta à quimioterapia. Ùn sapianu chì fà, Riddle facia u cunsigliu di u sistema di ricerca di Google, cù quale hà sappiutu di a terapia spettativa di u cancer in l'uspitali Manchester Christie. Eppuru stu modu hà avutu una rata di successu assai ridutta (solu 15%) è assai effetti secundari, Riddle hà decisu di piglià una chance, è hà travagliatu: u trattamentu esperimentu salvatu a so vita.